Skip to main content
Beantwoord

e-mail probleem met Mozilla Thunderbird

• 8 februari 2019
  • 3 reacties
  • 816 keer bekeken

Sind kort worden bij ons via Mozilla Thunderbird geen mails meer verstuurd naar 1 van onze contacten. Er komt de volgende foutrmelding:

Diagnostic-Code: smtp;554 5.6.1 Body type not supported by Remote Host

We draaien onder Widows 10. Er zijn geen andere problemen. De problemen ontstonden -vermoedlijk- nadat mijn vrouw opmaakinstellingen wijzigde in de regelafstand. Kan het zijn dat de MIME code veranderd moet worden? En hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Elbereth47, welkom! Lees eens het antwoord van mijn collega Erik in dit topic. Daar wordt een en ander uitgelegd! Op de website van Mozilla vind je nog wat aanvullende informatie. Hopelijk kom je er zo uit. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het me dan weten?
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30780 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2019
Ha @Elbereth47, welkom! Lees eens het antwoord van mijn collega Erik in dit topic. Daar wordt een en ander uitgelegd! Op de website van Mozilla vind je nog wat aanvullende informatie. Hopelijk kom je er zo uit. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het me dan weten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 februari 2019
Marcia_ schreef:

Bedankt. Het werkte!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Helemaal super! Fijn dat je het nog even liet weten!