Skip to main content
Beantwoord

E-mail Telfort verwijderd hoe krijg ik het terug

• December 21, 2020
  • 1 reactie
  • 422 keer bekeken

met mijn nieuwe telefoon zijn per ongeluk al mijn emails uit mijn email accounts van telfort verwijderd ( ook uit prullenbak) nu wilde ik kijken of ik deze via webmail kon terug zetten, heb ook kan account aangemaakt maar als ik dan wil inloggen herkend hij het wachtwoord ( zojuist ook ingesteld )niet 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @vvonnyy, als de mails zijn verwijderd is de kans groot dat het definitief verwijderd is. Lukte het om in de Webmail in te loggen met je Telfort e-mailadres? Als ze daar in de prullenbak staan kan je het mogelijk nog herstellen, als dat niet zo is is het echt weg. Je hoeft geen KPN e-mailadres aan te maken om in de Webmail in te loggen, daarmee zou je bij dat KPN adres komen en niet bij het Telfort adres.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Welkom bij ons op het forum @vvonnyy, als de mails zijn verwijderd is de kans groot dat het definitief verwijderd is. Lukte het om in de Webmail in te loggen met je Telfort e-mailadres? Als ze daar in de prullenbak staan kan je het mogelijk nog herstellen, als dat niet zo is is het echt weg. Je hoeft geen KPN e-mailadres aan te maken om in de Webmail in te loggen, daarmee zou je bij dat KPN adres komen en niet bij het Telfort adres.