Skip to main content

Meestal gaat het goed. Mail komt al jaren prima aan in onze mailbox. Soms wat in Spam, maar dat vindt ik dan wel weer.

Maar nu hebben we van twee verschillende adressen mail verwacht, maar deze komen niet aan. Ook niet na een tweede of zelfs derde keer versturen.

Aangezien het om een recept van de huisarts en een rekening van de caravandealer is, vraag ik me af waar die mail dan blijft. De verzenders krijgen geen bericht dat de mail niet is aangekomen.

In webmail op de site van KPN vind ik ook niks terug. ook niet in de spam en trashboxen.

Hoi @WanFie, welkom op ons forum!
Dat is wel heel merkwaardig, ik heb er niet direct een verklaring of oplossing voor. Werkt het wel als jij hen mailt?
Je kunt hierover ook eens contact opnemen met onze abuse afdeling op abuse@kpn.com


Wanneer ik de caravandealer mail, komt de mail wél aan. De huisarts heb ik niet geprobeerd.  Maar vanmorgen kregen we daar wél een mailtje van binnen. Zou het iets te maken kunnen hebben met een bijlage? Bij beide eerdere mails die niet aankwamen zat namelijk een bijlage.


Vergat ik nog. Toen de caravandealer via Gmail mailde, kwam het wél aan.


Dat is wel merkwaardig inderdaad, heb je mijn collega's nog gemaild?


Hallo Thomas,

nee, niet meer gedaan. e.e.a. is lastig te controleren of het nog zo is. De huisarts is met vakantie en de caravandealer (caravan Extra) is naar Hapert verhuist, dus die hebben nu wel wat anders te doen dan mijn "probleempje” te herhalen. Ik had gehoopt dat er een mogelijke verklaring voor handen was, maar verder geen problemen meer gehad.

Wanneer het zich herhaald, ga ik bellen.

Grt,