Skip to main content
Beantwoord

E-mail van KPN heeft storing

• April 22, 2026
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mail ligt eruit. Nergens iets over te vinden. Waar is een betrouwbare pagina met storingsinformatie? Hier https://www.kpn.com/service/storingen  een vraag stellen levert alleen maar op “er is geen storing”. Maar die is er wel. Sinds wanneer? Tot wanneer?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Excuses voor de late beantwoording. Het klopt dat in de avond van 21 april tot in de ochtend van 22 april er een storing is geweest op het KPN e-mailplatform. De informatie heeft niet op de storingspagina gestaan, dat is correct. Gelukkig was in de loop van de ochtend van 22 april het e-mailplatform weer goed werkend. 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 22, 2026

Komt nu ineens mail binnen van ca. half 11 gisteravond. Hele nacht de mail eruit geweest? 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Volgens mij alleen de webmail. Dus mails konden gewoon afgeleverd worden op de server.

Gelukkig werkt de webmail weer! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 22, 2026

Imap en pop werkten ook niet.

• April 22, 2026

Ik heb de laatste weken regelmatig korte verstoringen op 1 van mijn 4 mailboxen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Excuses voor de late beantwoording. Het klopt dat in de avond van 21 april tot in de ochtend van 22 april er een storing is geweest op het KPN e-mailplatform. De informatie heeft niet op de storingspagina gestaan, dat is correct. Gelukkig was in de loop van de ochtend van 22 april het e-mailplatform weer goed werkend. 

• Nieuwkomer
  • April 30, 2026

Vanavond wederom storing met mail ontvangen; ene keer komt de mail wel binnen, andere keer weer foutmelding. KPN website geeft geen storingen aan. Alle wachtwoorden gewijzigd maar probleem blijft.