Skip to main content

Na mijn opzegging zou ik nog 6 maanden toegang hebben tot mijn KPN mail, helaas 3 maanden verder geen toegang en account meer wat bereikbaar is.

Mooi afscheid van KPN na 22 jaar klant te zijn geweest.

 

Kunnen jullie dit weer terugzetten? 

Hoi @Alles kwijt. Wat vervelend dat je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail. Het klopt dat je na opheffing van de aansluiting het KPN E-mailadres nog 6 maanden kan gebruiken. Ik kijk graag met je mee of ik hierin iets voor jou kan betekenen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mail adres achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Gedaan wat gevraagd is, ik zie een reactie graag tegemoet.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je een @gmail adres hebt achtergelaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Gmail is een gratis e-mailservice van Google. Hiervoor moet je dus bij Google zijn, daar kan ik jou helaas niet in verder helpen.


gmail is mijn nieuwe mailadres.

hiervoor had ik *********@planet.nl maar daar kom ik dus niet meer in.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Het enige wat ik nodig heb is weer toegang tot mijn mailbox van KPN!

 


Ik heb het voor je nagekeken. Het @planet emailadres is op dit moment actief dus je kan er gebruik van maken. Als je het wachtwoord niet meer weet kan je hier een nieuwe aanvragen. Laat je mij weten of het is gelukt?


Erg leuk zo'n reactie maar ik krijg de volgende melding:

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

 

Is het nou zo moeilijk om mijn oude account terug te zetten?

Mijn oude wachtwoord werkt nu opeens niet meer.


Het e-mailadres is nog actief, dus er is niets om terug te zetten. Met welke e-mailadres probeer je in te loggen op MijnKPN? Het @gmail.com adres of het @planet.nl adres? Ik vind in onze systemen terug dat het KPN internet abonnement was gekoppeld aan een KPN ID met als inlog het @planet.nl adres. Zou je eens willen proberen om in te loggen het dat e-mailadres?


Bij het aanpassen van mijn wachtwoord krijg ik de melding dat ik een geldig KPN account moet toevoegen. Het enige wat ik wil is toegang tot mijn account.

Hoe moeilijk is dit om zoiets te regelen?


Daarnaast krijg ik al ruim 2 weken de melding dat door een verstoring niet mogelijk is om het wachtwoord te wijzigen.

 


Wat vervelend dat het maar niet lukt. Het is voor mij lastig om het via deze weg een goede oplossing aan te bieden. Misschien is het beter om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402), zodat ze op afstand met jou mee kunnen kijken waar het fout gaat. Je kan natuurlijk hiervoor ook naar een KPN winkel bij jouw in de buurt. Ik hoop dat dit probleem snel wordt verholpen zodat je weer gebruik kan maken van het e-mail adres.


Wat een bedrijf!

 

Ik zou vandaag gebeld worden door KPN om dit probleem op te lossen.

Heel de dag geen telefoon gehad van KPN.

Nog steeds geen toegang tot mijn webmail.

KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN??????