Skip to main content

beste,

 

Van 2 afzenders komt er geen email meer aan op zowel webmail als outlook enz.

Er is al meerdere malen gecheckt bij de afzender maar dat gaat goed. Vreemde is dat er van ons uit

niets is veranderd maar de mails komen niet binnen.

Hallo @wim en joyce En de mail zit niet toevallig in een spam-folder? Dat is meestal de oorzaak. 


hallo,

nee, hij zit niet in een spam folder. Mail komt gewoon niet meer aan. Voorheen wel. 

Tot nu weet ik dat mail van 2 afzenders niet meer binnenkomt. 

afzender 1 kwam tot december gewoon binnen en opeens niet meer. Er is niets veranderd aan mijn settings.

afzender 2 komt sinds begin april niet meer binnen. Dit probleem ligt echt bij KPN. ik heb afzender 2 gevraagd om de mail naar een ander adres te sturen. Dit om uit te sluiten dat het aan mij ligt. Maar bij het andere email adres komt de mail ook niet aan. De beste man van afzender 2 heeft dit meerdere malen geprobeerd en tja het ligt echt aan KPN. Die blokkeren ergens iets. Beide email adressen van mij zijn allebei van @xmsnet.nl

 


Hallo @wim en joyce 

Krijgen de afzenders misschien een ‘bounce’ bericht terug met boodschap 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected ? Dan bestempelt het KPN spamfilter de berichten als spam en worden ze geweigerd.

Neem dan contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. e-mail: abuse@kpn.com
Ze kunnen het dan onderzoeken en waar nodig het filter bijsturen.


Nee er komt geen bericht bij de afzender.