Skip to main content

Hoi,

Ik wil ook graag een bestaand alias omzetten naar een eigen emailadres (met dezelfde naam als het alias), dus graag de hulp van een moderator hierbij.

Mvg Chris

*Admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @ChrisHighlander , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en het mailadres waar het om gaat in en een moderator komt er op terug.

 


Welkom op het forum @ChrisHighlander, e-mailadressen verplaatsen kan worden geregeld door een KPN medewerker. Zou jij jouw profiel willen invullen dan ga ik voor je aan de slag. 


Hoi Jeroen,

ik heb het e.e.a. aangevuld in mijn profiel. Voldoende voor jou om er mee aan de slag te kunnen? Gr Chris


Dank voor het invullen van je profiel. Zou je bij "Persoonlijke opmerkingen" nog even aan willen geven welke aliassen je graag als eigen mailbox zou willen hebben? 


Zojuist gedaan. Mvg Chris


Dank voor het invullen! Wat wij als KPN zijnde kunnen doen is de aliassen verwijderen en direct de reservering eraf halen, daarna kan jijzelf de mailboxen zelf weer aanmaken. Jullie zullen wel eerst even indien nodig, mails vellig moeten stellen doe naar de aliassen zijn verstuurd.  Mails blijven niet bewaard zodra de aliassen verwijderd worden. Geef jij even een seintje indien dit alles akkoord is en de mails zijn veiliggesteld dan verwijder ik de aliassen en kunnen jullie er vrijwel direct mailboxen van maken. 


Ok, akkoord, mails zijn ge-backupped. Ga je gang. Gr Chris


Beide aliassen zijn nu verwijderd en kunnen worden aangemaakt door jullie als mailboxen @ChrisHighlander 


Bedankt voor je hulp (beetje late reactie van mijn kant :blush: ), maar de omzetting ging prima en zonder problemen. Nieuwe mailadressen zijn al in gebruik genomen. Gr Chris