Skip to main content

Ik had net een e-mailbericht en dat wilde ik naar een andere map verplaatsen, maar voordat ik dat kon doen, moest ik eerst mijn wachtwoord invullen en dat vind ik niet handig. Ik zit me af te vragen, waarom de instelling onverwachts veranderd is en wie de instelling veranderd heeft.

Vertel eens wat meer. Welk programma gebruikt? Of gebruikt u de webmail?


Ik gebruik de webmail. Normaalgesproken kan ik alle berichten naar een andere map verplaatsen, maar bij een van de berichten lukte dat niet. Ik moest iedere keer het wachtwoord invullen en dat vind ik irritant.


Ik had net nog steeds het zelfde probleem met het verplaatsen van mijn berichten. Het valt me op, dat de sessie te snel verloopt. Ik was al op zoek naar de instellingen van Google Chrome, maar ik kon helaas niets vinden over een instelling om te voorkomen, dat de sessie te snel verloopt. Ik zit me af te vragen, waar ik die instelling kan vinden en ook zit ik me af te vragen, of die instelling wel bestaat.


@h.kassenberg

In KPN Webmail kan je instellen na hoeveel tijd je automatisch uitgelogd wordt.

Kies  :gear:  ->  Instellingen  ->  beveiliging .  Standaard staat dat op 5 minuten. 


Ik ben blij, dat het probleem opgelost is. Bedankt voor jouw hulp.


Hi @h.kassenberg, bedankt voor jouw bericht!

Fijn om te lezen dat het inmiddels alweer opgelost is voor jou! Want ook het verplaatsen van de e-mails kan weer zonder gedoe? 

Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!


Reageer