Skip to main content

Hallo, 

Wij kunnen geen mail versturen. Ik heb de instellingen gecontroleerd en die kloppen volgens de gegevens die worden aangegeven. Na verloop van tijd wordt de niet verzonden mail in concepten gezet. Als ik inlog via de webmail, dan kan ik vanaf hetzelfde apparaat wel de mail versturen. Wat gaat er mis? We gebruiken outlook op een Acer chromebook. We krijgen geen specifieke foutmelding. 

Hoi @Jeanette6166. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen e-mail kan versturen. Lukt het ontvangen nog wel? Waarschijnlijk zit er toch een foutje in de instellingen als het via de webmail wel werkt. Heb je al eens geprobeerd om het e-mail adres opnieuw in te stellen door de stappen “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” te doorlopen? 


Hoi Vikash,

Ja, ontvangen lukt wel. Ik heb al meerdere malen de accounts verwijderd en opnieuw ingesteld zoals aangegeven. Het heeft ook gewoon gefunctioneerd, maar sinds maanden niet meer. Dan verstuur ik via de Acer de mail via webmail. Het probleem van de webmail is dat ik de bewaarde documenten in de diverse mappen niet zie. 


Welke mail programma gebruik je precies? Zou je een screenshot willen maken van de instellingen en delen in dit topic? Wellicht kan ik de oorzaak vinden. Heb je het ookal in een ander programma getest?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!