Skip to main content

Ik heb alle reacties doorgenomen, mijn instellingen gecontroleerd, mijn wachtwoord aangepast maar het probleem blijft bestaan, al wekenlang.

Ik gebruik de iphone xr en de iphone 8. Op beide iphones hetzelfde probleem.

Help mij alstublieft

Hoi @A3KOE, welkom! 

Begrijp ik uit jouw titel goed dat jij de melding “afzender ongeldig” ontvangt? Dan ligt het probleem niet bij jou, het probleem is dan dat het email adres waar jij naar toe mailt niet (meer) bestaat. Het kan zijn dat jij bijvoorbeeld een typefout hebt gemaakt of een verkeer email adres hebt doorgekregen. 


Bedankt voor je reactie. Nee, het e-mailadres waarnaar ik mail is een bekend adres dat in gebruik is en het probleem blijft zich voordoen naar alle e-mailadressen waarheen ik wil mailen. Ik kan geen enkele mail verzenden


Hallo @A3KOE 
Staan je SMTP gegevens wel goed in de iPhone's?
 

Uitgaande mail:

Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS aan


Huistijger, hartelijk dank, het is gelukt.

Via de hoofdserver lukte het niet, maar na controle van het overzicht “andere smtp-servers”

bleek dat de andere smtp.kpnmail.nl server een verkeerde gebruikersnaam had. Die gebruikersnaam heb ik gecorrigeerd en nu lukt het wel.

Instellingen op dit moment: de hoofdserver staat aan maar ook de andere smtp.kpnmail.nl server

De tekst geeft verder aan:”Als de hoofdserver niet bruikbaar is, probeert Mail achtereenvolgens de andere SMTP-servers.

Dus dik voor elkaar na weken problemen.

Uw logo doet mij denken aan onze 16-jarige Engelse tabby. Een fantastische wijze, doortastende, verstandige en ondeugende kater op wie wij helemaal gek zijn. Uw logo doet u eer aan! Goede paasdagen!


Dank voor je lieve woorden @A3KOE 
En fijn dat het opgelost is.
Ook de kater op mijn avatar is een zeer ondeugende maar erg lieve kater van 5 jaar oud.