Skip to main content

Klopt, er is helaas nog geen oplossing. Het probleem ligt bij Microsoft en alleen zij kunnen dit oplossen. Ons e-mailteam heeft al meerdere malen contact met Microsoft opgenomen met het verzoek dit probleem te verhelpen. Microsoft heeft aangegeven het probleem te hebben geconstateerd en heeft deze op de backlog gezet. Er wordt dus aan een oplossing gewerkt. We weten alleen niet hoe lang het duurt voor Microsoft met een oplossing komt. Het advies is om de Outlook app regelmatig een update te geven, want het probleem zal in een toekomstige update van de app verholpen worden. 

 

Is er inmiddels een oplossing?

Ik krijg email versturen ook niet voor elkaar. al van alles geprobeerd

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hoi @olga2016, welkom op ons forum! Het issue met de outlook app op android apparaten is inmiddels al een tijdje opgelost!

Waar loop je precies tegenaan? Krijg je ook een foutmelding te zien? Wat voor apparaat gebruik je?


Gaat om email op mijn Iphone. Van alles geprobeerd. Server poorten gecheckt? Extra account aangemaakt, oude mail verwijderen, I cloud ruimte erbij gekocht. Helpt niet


Ps Gaat om versturen email


Ik heb hier niet zo direct een verklaring voor anders dat er iets van een instelling niet goed staat.
Werkt de webmail wel?
Gebruik je de outlook app of het standaard mailprogramma van de iPhone?
Op onze site kun je de toestelhulp vinden, daar staat ook een stappenplan voor de Mail app op iPhones.


Ja webmail werkt.

Ik gebruik outlook app


Ah, dan moet het wel echt iets in de instellingen oid zijn. 
Krijg je ook een specifieke foutmelding?


Serveridentiteit niet gecontroleerd


Ik ben nog even voor je op zoek geweest @olga2016, deze melding duidt toch dat er iets in de instellingen van outlook niet goed staan.
Wat vaak wil helpen is je account te verwijderen en opnieuw in te stellen.
Ik vond hierover meer informatie in de onderstaande topics.

en op het apple forum: https://discussions.apple.com/thread/251979748

Op deze pagina kun je de serverinstellingen terugvinden: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

 


Heb je de stappen hierboven nog kunnen proberen @olga2016?