Skip to main content

Hallo,  vanaf vanochtend kan ik geen e-mails versturen, via telefoon, pc maar ook niet vanuit kpn webmail. Er staat natuurlijk dat er geen storingen bekend zijn op de website maar op allestoringen.nl is er duidelijk dat er iets goed mis is.

 

Kan ik een bevestiging krijgen dat de oorzaak inderdaad bij KPN ligt en een indicatie hoe lang dit gaat duren. Van thuis uit werken zonder mail is geen optie.

Zelfde probleem, maar zie niks over een oplossing

 


Goedemorgen @adhe55 en ook @Arjan1971

Vanochtend is er inderdaad een korte storing geweest met e-mail. Echter zou dit rond 11.00 opgelost moeten zijn. Wil je eens controleren of jouw e-mail het inmiddels weer doet en of je weer kan verzenden? :slight_smile:


Hallo Ja het werkt nu weer, echter korte storing is wel erg gemakkelijk dik 2,5 uur niet  kunnen e-mailen. Op de KPN site kom je niet verder dan er is geen storing bekend. Ik kan niet blij worden van deze manier van  ( geen ) service geven Enige mogelijkheid is via een forum een post doen en dan krijg je na  dik 2 uur een antwoord. Gewoon aan je klant laten weten dat je een storing hebt zou zoveel eenvoudiger zijn.


Excuses voor de overlast.  Het KPN netwerk is bijzonder groot en dat maakt een instant melding heel erg lastig. 

Ik ben blij dat het nu weer werkt. 


Ja werkt weer

 


Reageer