Skip to main content

hallo ik heb KPN mail maar ook outlook als ik een mail verwijder uit mijn kpnmail doet hij dat ook bij outlook verwijderd hij ook de zelfde Mail wat is er fout gr theeke

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

is opgelost gegevens bestanden in outlook veranderd OST is veranderd naar PST

gr theo


hallo ik heb KPN mail maar ook outlook als ik een mail verwijder uit mijn kpnmail doet hij dat ook bij outlook verwijderd hij ook de zelfde Mail wat is er fout gr theeke

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Ik zie niet in wat hier fout aan is. Dit hoort zo. Zo werkt IMAP.


Hoi heb het nog een keer gehad was precies het zelfde het kan niet zo zijn als ik in mijn kpnmail een mail verwijder dat hij dat ook in outlook doet daarom heb ik bij Outlook  dan bij  gegevensbestanden de Ost omgezet in Pst nu werkt alles weer gewoon als ik in mijn kpnmail een mail verwijder blijf hij nu wel in Outlook staan 

Gr theo


Hoi heb het nog een keer gehad was precies het zelfde het kan niet zo zijn als ik in mijn kpnmail een mail verwijder dat hij dat ook in outlook doet daarom heb ik bij Outlook  dan bij  gegevensbestanden de Ost omgezet in Pst nu werkt alles weer gewoon als ik in mijn kpnmail een mail verwijder blijf hij nu wel in Outlook staan 

Gr theo

@Theeke 1958 Hi Theo, fijn dat je de oplossing gevonden hebt! Wat Nick aangeeft klopt, als je je e-mail via IMAP ingesteld hebt, dan heb je een rechtstreekse verbinding met de server (dus met Webmail). Dat betekent dat mails ook verdwijnen in Webmail, wanneer je iets verwijdert in Outlook en andersom. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.