Skip to main content

Ik wil een e-mail verzenden naar een Duits adres. 

De mail blijft hangen in mijn map concepten. 

Ook wanneer ik iets toe voeg aan mijn concept komt de mail niet in de map verzonden.

Wat gaat er fout en hoe los ik het op?

 

Leonard.

Gebruik jij toevallig Outlook als mailprogramma?

Zo ja, op wat voor een apparaat?


Hallo wjb,

Ja ik gebruik Outlook en werk op een HP pc. Helpt dit bij de oplossing?

 


Ook ik kan geen mails vanuit mijn KPN mail account versturen via Outlook op mijn Android tablet en telefoon. Dit issue is aangemeld bij Microsoft en zij hebben aangegeven hier aan te werken. Kan je de mail wel versturen via webmail?


Ik probeer mijn verschillende adressen en kom erop terug.


Ik merk dat ik het bericht vanaf dezelfde pc wel kan verzenden via het KPNmail programma.

De oplossing vind ik niet fijn:

Ik kopieerde mijn email naar een nieuwe mail via KPNmail en verzond het bericht. 

Hierbij ben ik wel het mail-adres van de ontvanger kwijt. Dit adres had ik eerder benaderd vanuit de sight van de instantie waar ontvanger voor werkt. Nu heb ik mijn bericht verzonden naar het mailadres van de werkgever. Een bijlage van het oorspronkelijke bericht werd niet mee verstuurd.

Ik ben blij met uw mededeling dat Microsoft voor een betere oplossing zorgt en hoop u geholpen te hebben met de omweg oplossing van: verzenden via het oude KPNmail programma. 

met vriendelijke groet,

 

Leonard Heijdenrijk.


Helaas merk ik dat ik het bericht wel kon verzenden via KPNmail, maar het als niet afleverbaar terug ontving. Het kostte een hoop tijd, maar toch één stap gevorderd. Fijn dat je als pensionada wat tijd over hebt.