Skip to main content

E-mail verzenden werkt niet, ontvangen wel. Heb al het mogelijke geprobeerd, o.a, Mijn KPN, van alles ingevuld, bevestigingen ontvangen, nieuwe wachtwoorden verzonnen maar alle wegen lopen op niets uit en alles blijft hetzelfde. Kan ook niemand aan de lijn krijgen die met mij er doorheen loodst. Denk aan overstappen. 

Wat vervelend dat het verzenden van een mailtje (nu) niet werkt. Heeft het voorheen wel gewerkt? Zo ja, dan kan het een tijdelijke storing bij KPN zijn. Zo niet, dan kunt u op de volgende pagina de stappen lezen die nodig zijn om mail in te stellen.

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm


Wat vervelend dat het verzenden van een mailtje (nu) niet werkt. Heeft het voorheen wel gewerkt? Zo ja, dan kan het een tijdelijke storing bij KPN zijn. Zo niet, dan kunt u op de volgende pagina de stappen lezen die nodig zijn om mail in te stellen.

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

Deze pagina heb ik ook al een paar keer doorlopen, maar daar kom ik ook niet verder mee. Ik begrijp niet dat zoiets zo ingewikkeld moet zijn. Hoe moet het dan wel niet zijn voor iemand die er helemaal geen verstand van heeft? Had verder geen klachten over KPN eerder. Evengoed bedankt, Jeroen. Ik denk dat ik maar voor een andere e-mail moet kiezen.  


Hoi @Kiadet5ew . Sorry voor het late antwoord. Het is heel druk op het forum.

Ik denk dat jij het meest gebaat bent met één op één assistentie. Als je belt met 0800 0402 en je spreekt in : ‘Ik wil een medewerker spreken’ zou het goed moeten komen.

 

Krijg je trouwens ook een foutmelding te zien?


Nadat de tv weer eens kuren begon te vertonen, heb ik de router uit en aan gezet. Later merkte ik dat ik weer gewoon e-mails kon verzenden. Heeft dit met elkaar te maken? Misschien heeft een ander hier wat aan. Bedankt voor de moeite.


Als de router is uitgevallen zou je ook geen mails kunnen ontvangen. Ik tast in het duister wat er aan de hand was.

Gebeurt het vaker dat je tv kuren vertoont? Waar moet ik dan aan denken?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.