Skip to main content
Antwoord

E-mail verzenden na update

• November 18, 2024
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

afgelopen week heeft mijn modem een update gehad, sinds dien krijg ik een foutmelding als ik mail wil verzenden.  “de reactie van de server was :421 Cannot connent to SMTP server, Connect error 10060.

We wie weet de oplossing?  als ik de laptop verbind met hotspot van telefoon is er niks aan de hand, dus moet aan de vaste internet verbinding liggen. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Ybr, als het een e-mailadres is van een andere partij hebben wij niet alle gegevens van de instellingen daarvan. Het is zoals Ariën al zegt wel belangrijk om de juiste server te gebruiken. Is het echt smtp.eigendomein.nl, of bedoelde je daarmee dat het een eigen domein is, en je die niet wilde noemen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 18, 2024

Welke SMTP server is ingesteld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2024

uitgaande SMTP mail.eigendomijn.nl 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 18, 2024

@Ybr 

Dat is niet van KPN. Daarnaast is het verkeerd geschreven en moet het waarschijnlijk mail.eigendomein.nl zijn. 

eigendomijn.nl bestaat niet.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 20, 2024

Welkom op de community ​@Ybr, als het een e-mailadres is van een andere partij hebben wij niet alle gegevens van de instellingen daarvan. Het is zoals Ariën al zegt wel belangrijk om de juiste server te gebruiken. Is het echt smtp.eigendomein.nl, of bedoelde je daarmee dat het een eigen domein is, en je die niet wilde noemen?