Ik heb Microsoft 365. Het lukt een paar weken niet meer mail te verzenden.
Ik sta nog op de oude poort 25 en zonder versleuteling. Maar helaas kan ik dat nergens wijzigen. de instellingen gaan telkens weer terug. Doe ik iets verkeerd? Hoe los ik dat op?
Beste antwoord door Jan van KPN
Goedemorgen ​@Jan Marten de Vries :) Je kunt er in dit geval ook nog voor kiezen om een belafspraak met onze helpdesk in te plannen; niet om dit af te schuiven maar dit heeft als voordeel dat mijn collega's op afstand je scherm over kunnen nemen en zo ook direct met je mee kunnen kijken. Dat gaat misschien wat makkelijker/soepeler dan via deze weg!
Ik doe precies wat er staat, waarom lukt het wijzigen dan niet?
Waarom zou een nieuw adres toevoegen dan wel kunnen? En wat heb ik eraan als ik alsnog de instellingen van het oude adres niet kan wijzigen? Niets toch?
Goedemorgen ​@Jan Marten de Vries :) Je kunt er in dit geval ook nog voor kiezen om een belafspraak met onze helpdesk in te plannen; niet om dit af te schuiven maar dit heeft als voordeel dat mijn collega's op afstand je scherm over kunnen nemen en zo ook direct met je mee kunnen kijken. Dat gaat misschien wat makkelijker/soepeler dan via deze weg!
Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost nadat je hier contact over hebt gehad met onze Helpdesk ​@Jan Marten de Vries en ook super dat je dit hier nog even hebt willen delen, top! Voor nu alvast een mooie avond en mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben dan weet je ons te vinden :)
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.