Skip to main content
Beantwoord

E-mail verzenden via Microsoft Outlook 365 lukt sinds enkele weken niet meer

• 3 februari 2025
  • 12 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik heb Microsoft 365. Het lukt een paar weken niet meer mail te verzenden. 

Ik sta nog op de oude poort 25 en zonder versleuteling. Maar helaas kan ik dat nergens wijzigen. de instellingen gaan telkens weer terug. Doe ik iets verkeerd? Hoe los ik dat op?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Jan Marten de Vries :)
Je kunt er in dit geval ook nog voor kiezen om een belafspraak met onze helpdesk in te plannen; niet om dit af te schuiven maar dit heeft als voordeel dat mijn collega's op afstand je scherm over kunnen nemen en zo ook direct met je mee kunnen kijken. Dat gaat misschien wat makkelijker/soepeler dan via deze weg!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1027 reacties
  • 3 februari 2025

​@Jan Marten de Vries Maak je gebruik van KPN Mail in Microsoft 365, of heb je een microsoft emailadres?

Ik heb een hetnet-mailadres. Dat gebruik ik in Outlook als onderdeel van 365. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3668 reacties
  • 6 februari 2025

​@Jan Marten de Vries 

Maak dan een extra account aan met de nieuwe instellingen. Lukt het dan wel ?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 6 februari 2025

Goedemorgen ​@Jan Marten de Vries en bedankt voor jouw bericht :)

WMG-N schreef:

​@Jan Marten de Vries 

Maak dan een extra account aan met de nieuwe instellingen. Lukt het dan wel ?

Heb je dit nog kunnen testen?

Ik kwam ook een soortgelijk topic tegen waar je misschien ook nog iets aan hebt!

Nee, als ik mijn mailadres opnieuw aanmaak, krijg ik de melding ‘Adres is al toegevoegd’ en kan ik niet verder.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3668 reacties
  • 6 februari 2025
Jan Marten de Vries schreef:

Nee, als ik mijn mailadres opnieuw aanmaak, krijg ik de melding ‘Adres is al toegevoegd’ en kan ik niet verder.

Maar ik schreef “een extra account".

Okee, maar wat helpt een extra account? 

Kijk ik volgde de instructies Instellingen voor e-mailaccounts wijzigen of bijwerken in Outlook voor Windows - Microsoft Ondersteuning voor Windows 10, mijn besturing. 

Ik doe precies wat er staat, waarom lukt het wijzigen dan niet? 

Waarom zou een nieuw adres toevoegen dan wel kunnen? En wat heb ik eraan als ik alsnog de instellingen van het oude adres niet kan wijzigen? Niets toch?

Nu ga ik dan toch eens proberen een nieuw adres toe te voegen. Ik gebruik hiervoor Een e-mailaccount toevoegen aan Outlook voor Windows - Microsoft Ondersteuning

Het begint met 1. Selecteer op het tabblad Beeldde optie Weergave-instellingen.

Waarschijnlijk bedoelt men Selecteer op het tabblad Beeld de optie Weergave-instellingen.

Wel erg slordig, maar goed. ik heb het tabblad Beeld, maar daarop zie ik geen optie Weergave-instellingen

Als de eerste aanwijzing al niet klopt, kom ik natuurlijk geen steek verder. Doe ik iets fout? Zie ik iets over het hoofd?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025

Goedemorgen ​@Jan Marten de Vries :)
Je kunt er in dit geval ook nog voor kiezen om een belafspraak met onze helpdesk in te plannen; niet om dit af te schuiven maar dit heeft als voordeel dat mijn collega's op afstand je scherm over kunnen nemen en zo ook direct met je mee kunnen kijken. Dat gaat misschien wat makkelijker/soepeler dan via deze weg!

Is door het telefoongesprek met KPN snel en goed opgelost.

Er moest ergens nog een vinkje staan. Dat was met een update kennelijk weggehaald.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 10 februari 2025

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost nadat je hier contact over hebt gehad met onze Helpdesk ​@Jan Marten de Vries en ook super dat je dit hier nog even hebt willen delen, top! Voor nu alvast een mooie avond en mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben dan weet je ons te vinden :)