Skip to main content
Beantwoord

E-mail weergave aanpassen voor verslechter(en)de ogen

• March 13, 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

borft. Mijn ogen zijn slechter geworden en nu kan ik de tekst onder de titel nauwelijks meer lezen. Hoe krijg ik de letters wat zwarter. Windows 10 Ik ben bijna 82 jaar

admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @borft , in de rubriek ‘toegankelijkheid’ kun je dat aanpassen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • March 13, 2020

Hallo @borft , in de rubriek ‘toegankelijkheid’ kun je dat aanpassen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @borft. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als de toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je. Laat je in dat geval in dit topic achter of je gebruik maakt van Webmail of een e-mailprogramma?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @borft. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord? Als de toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je. Laat je in dat geval in dit topic achter of je gebruik maakt van Webmail of een e-mailprogramma?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we het graag van je!