Skip to main content

Bij de overstap naar OXXIO is mij verzekerd dat het bestaande E-mailadres bij KPN bleef te gebruiken,

Immers de provider van OXXIO is  “ KPN “.

Echter.  mijn e-mailadres is niet meer te benaderen en wordt gedurig geblokkeerd.

Wat Nu ?

Bij de overstap naar OXXIO is mij verzekerd dat het bestaande E-mailadres bij KPN bleef te gebruiken,

Immers de provider van OXXIO is  “ KPN “.

Oxxio is geen KPN. Het is gewoon een andere provider, een concurrent van KPN.

Echter.  mijn e-mailadres is niet meer te benaderen en wordt gedurig geblokkeerd.

Wat Nu ?

Dat adres is vervallen. Ik weet niet wie u verzekerd heeft dat het adres zou blijven bestaan, maar dat was dan gewoon een leugen.

U had het abonnement bij KPN niet op moeten zeggen, maar om moeten zetten naar email-only. Dat kost € 7,50 per maand. Dat had gekund. Nu kunt u dat niet meer doen. U kunt nu geen email-only abonnement meer afsluiten, dat kan alleen bij opzeggen.


Die vergelijking klopt niet.

 

Oxxio is een zelfstandig bedrijf die KPN betalen om gebruik te maken van hun netwerk. Oxxio is niet KPN of KPN is niet Oxxio.


Bij de overstap naar OXXIO is mij verzekerd dat het bestaande E-mailadres bij KPN bleef te gebruiken,

Immers de provider van OXXIO is  “ KPN “.

Oxxio is geen KPN. Het is gewoon een andere provider, een concurrent van KPN.

Echter.  mijn e-mailadres is niet meer te benaderen en wordt gedurig geblokkeerd.

Wat Nu ?

Dat adres is vervallen. Ik weet niet wie u verzekerd heeft dat het adres zou blijven bestaan, maar dat was dan gewoon een leugen.

Je was me net voor :sweat_smile:


Je was me net voor :sweat_smile:

Ja sorry... 😉


@WimCup :

Verzenden van email via de KPN is nu onmogelijk. Maar je kunt nog tot 6 maanden na opzegging van het KPN abonnement email ophalen bij dat KPN account. Na 6 maanden wordt dat KPN account volledig opgeheven. Dit geeft jou nog de kans om jouw email naar dat OXXIO account over te zetten.


Oxxio levert geen e-mail account. Dat staat ook op de website.  Je zal ergens anders een e-mail adres moeten regelen.


Of misschien wil de KPN jou in dit geval nog wel een “email only” geven. Maar dan moet je met de KPN klantenservice bellen.