Bij de overstap naar OXXIO is mij verzekerd dat het bestaande E-mailadres bij KPN bleef te gebruiken,
Immers de provider van OXXIO is “ KPN “.
Echter. mijn e-mailadres is niet meer te benaderen en wordt gedurig geblokkeerd.
Wat Nu ?
Bij de overstap naar OXXIO is mij verzekerd dat het bestaande E-mailadres bij KPN bleef te gebruiken,
Echter. mijn e-mailadres is niet meer te benaderen en wordt gedurig geblokkeerd.
Wat Nu ?
Beste antwoord door Nick83
Oxxio is geen KPN. Het is gewoon een andere provider, een concurrent van KPN.
Wat Nu ?
Dat adres is vervallen. Ik weet niet wie u verzekerd heeft dat het adres zou blijven bestaan, maar dat was dan gewoon een leugen.
U had het abonnement bij KPN niet op moeten zeggen, maar om moeten zetten naar email-only. Dat kost € 7,50 per maand. Dat had gekund. Nu kunt u dat niet meer doen. U kunt nu geen email-only abonnement meer afsluiten, dat kan alleen bij opzeggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.