Skip to main content

Mijn E-Mail werkt al vierdagen niet meer .

Deze is niet meer actief zegt KPN.

Er is een ticket aangemaakt.

Het kan nog wel drie dagen duren voor dat deze is geactiveerd.

ik heb al drie uur aan de telefoon gezeten

waarom moet dit zo lang duren

@Elsc :

Eerst een paar vragen die ons al een stuk verder kunnen helpen.

Wat staat er achter het @ teken bij jouw emailadres(sen) ? Heb je misschien in de laatste maanden het KPN abonnement opgezegd ? Ben je misschien recentelijk overgezet van Telfort naar de KPN ? Kun je “binnenkomen” bij de (Telfort / KPN) webmail ? Recentelijk gebruikersnaam en/of wachtwoord veranderd ?


Hi @Elsc, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend dat de mail ineens niet meer werkt. Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met mijn collega en dat er een melding is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Door een grote werkvoorraad kan het voorkomen dat het een aantal dagen duurt voor het probleem is opgelost. Kun je intussen ook weer gebruik maken van jouw e-mailadres? Mocht het nog niet werken, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan het betreffende e-mailadres noteren. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer