Skip to main content

Sinds een paar dagen werkt mijn email niet meer, Heb gedaan wat via chat werd aangegeven, nl webmail proberen. Dat lukte. Vervolgens verder gegaan via KPN ID, dat lukte ook, maar dan wordt aangegeven, dat je een IMAP wachtwoord moet aangeven, Nooit van gehoord, heb ik ook niet. Wat kan ik doen? 

@Nenna Er is geen IMAP wachtwoord, maar gewoon een normaal wachtwoord van je mailbox.
Weet je die niet meer, dan kan je die resetten via: https://email.kpn.com/wachtwoord


De computer geeft wel IMAP wachtwoord aan. Wel wordt aangegeven, dat er geen verbinding is met HTML. Weet allemaal niet wat dat betekent. Heb overigens normaal wachtwoord van mijn mailbox gebruikt. Werkt ook niet.


"dat er geen verbinding is met HTML. ” klinkt merkwaardig in mijn oren. HTML is niks waarmee verbonden kan worden, Wat is de daadwerkelijke melding? Maak anders even een screenshot of foto.


Sorry, er staat letterlijk uw e-mailapplicatie ondersteunt geen HTML. Zegt mij niets.


@Nenna 

In welk programma haal je jouw mail binnen en lees je het?


Zou moeten via outlook. Nu moet ik iedere keer webmail kpn gebruiken.


Welke Outlook heb je?


Hoi @Nenna en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat @AriënC al een paar goede vragen heeft gesteld, top.

 

Welke Outlook heb je?

Hier ben ik ook benieuwd naar! Je kunt ons trouwens ook altijd bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) .Vanuit daar kunnen we je scherm overnemen en op die manier dus direct met je meekijken. 


Ik heb dus contact gezocht met de klantenservice, zoals geadviseerd. Zij hebben mijn computer overgenomen, maar ook de medewerker kon het probleem niet oplossen. Zij gaf aan dat zij contact zou opnemen met haar collega's om te overleggen. Zou terugbellen. Is dus niet gebeurd. Heb zelf weer opnieuw gebeld met de klantenservice. Hebben weer mijn computer overgenomen. De betreffende medewerker zei, dat als je New Outlook hebt geïnstalleerd je niet twee accounts (twee emailadressen) kunt hebben. Moet dus nu steeds switchen tussen outlook en webmail van KPN. Erg vervelend. Kan me trouwens nauwelijks voorstellen, dat ik in outlook wel 2 emailadressen kan hebben in mijn account en in new Outlook niet.

 

 

 


In New Outlook kan je achter het tandwieltje boven meerdere accounts aanmaken.


Ga ik proberen. Waarom weten ze dat niet bij de klantenservice? Ben 81 jaar, hoop dus dat de klantenservice mij, als ze mijn computer overnemen, dat dus kunnen verhelpen. Niet dus. 


Ga ik proberen. Waarom weten ze dat niet bij de klantenservice? Ben 81 jaar, hoop dus dat de klantenservice mij, als ze mijn computer overnemen, dat dus kunnen verhelpen. Niet dus. 

Het blijft een klantenservice van KPN, en geen kundig ICT-bedrijf.