Skip to main content

Sinds een paar dagen komt mijn mail niet meer binnen,en ook geen uitgaande mail op mijn mobieltje. Het werkt wel op de computer via webmail of outlook.

Op de telefoon heeft het altijd prima gewerkt en er is dus ook niets veranderd. Het werkt op de telefoon zowel met g-mail als outlook niet. Beide apps al een keer vervangen maar niets werkt. Ook op de telefoon van mijn vriendin werkt het niet meer. Beide hebben een Android toestel.

 

Ik blijf het toch gek vinden. Je kan de POP instelling maken in de website versie. Dat werkt dan ook op de mobiele telefoon. En in die laatste werken de berichten van de externe mail niet? Terwijl het gewoon in het account is ingesteld dat OOK via de website is te krijgen????

Heel typisch, apart en vreemd hoor.

Overigens werkt het bij mij nog steeds wel met hetnet mail in Gmail. Ook in de Gmail app. App versie al gecheckt en dat zou de getroffen versie zijn. Schiet mij maar lek.


Misschien maakt het nog uit welke Android versie je draait, verder zou ik het ook niet weten.
Volgens de commentaren/reviews werkt het voor een hoop gebruikers nog steeds niet dus ergens zit er nog een fout in de Gmail app.

Ze hadden beter de oude (voor iedereen) werkende versie terug kunnen zetten tot ze de boel echt gerepareerd hebben.