Skip to main content

Ik zat bij Telfort, en dat is recent overgezet naar KPN. Ik gebruikte op Telfort een e-mailadres voor mijn facturen en correspondentie. Aangezien mijn mobiel al langer geleden is overgezet door Telfort naar KPN, heb ik in mijn KPN een ander e-mailadres gebruikt. Nu wil ik alle correspondentie van KPN op een en hetzelfde mailadres ontvangen. Ik heb dat bij de overgang meteen doorgegeven, en het staat ook bij mijn profiel. Nu ontving ik mijn rekening voor het thuis abonnement toch op het verkeerde e-mailadres. Hoe kan dit?

Hoi @dusspot, welkom bij ons op het forum. Als je een abonnement koppelt aan een MijnKPN, wordt het e-mailadres dat je daarvoor gebruikt ook automatisch het contact e-mailadres voor het abonnement. Als je het op een ander adres wilt ontvangen kan je een nieuwe KPN ID aanmaken en de abonnementen daaraan koppelen, dan wordt het contact e-mailadres automatisch gewijzigd en krijg je alle berichten, facturen en dergelijke daarop. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien @dusspot. Is het gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook nog chatcontact gehad met KPN, volgens hun is het nu geregeld. Ik heb echter sindsdien geen mail meer ontvangen. We wachten het af.