Skip to main content

Ik ontvang de laatste dagen regelmatig e-mails waar alleen het onderwerp is ingevuld en in het bericht alleen de boodschap staat: “Dit bericht heeft geen inhoud”.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is dit een probleem bij KPN of bij mij?

 goedenavond   

heb nu al 2 dagen last dat mijn mail geen inhoud heeft , en het worden er nu steeds meer ben hier niet zo blij mee ,heb een ipad nieuw 2019  ,en ook geprobeerd op mijn computer maar overal geeft hij het zelfde aan  , hoop dat iemand mij kan helpen 

 

   gr bernard  

*admin: gegevens (voor de zekerheid) onleesbaar gemaakt in de afbeelding i.v.m. privacy


Ik sluit me bij deze vraagstelling aan!


Ook ik kamp met dit probleem bij hetnet.nl


Ik heb precies hetzelfde probleem en zie ook andere berichten op het forum met dezelfde vraag. Hoop dat KPN hier snel iets aan gaat doen. Ik ben al een aantal belangrijke berichten kwijt.


Zelfde probleem met mails met onderwerp, maar zonder inhoud. Dit is zowel het geval op mijn PC en laptop (zowel mail van Windows10 als Outlook) en mobiel (Outlook) en ook op webmail. Het is niet bij alle mails het geval, maar van willekeurige afzenders en alleen op mijn hetnet e-mail adres. 

 

Lijkt mij een probleem bij KPN en niet van Windows.


Ook ik heb hetzelfde probleem sinds 3 dagen. Het zijn nieuwsbrieven die ik al jaren wekelijks of meerdere malen per week ontvang. Het probleem is zowel op KPN Webmail, Windows Mail als op mijn smartphone.


Ik heb hetzelfde probleem, net gechat met KPN hierover, medewerker was behulpzaam maar heeft ook geen oplossing. Als meer mensen dit probleem hebben moet de oplossing van KPN komen…

 


Ben benieuwd naar het antwoord. 


Ik heb precies hetzelfde probleem en zie ook andere berichten op het forum met dezelfde vraag. Hoop dat KPN hier snel iets aan gaat doen. Ik ben al een aantal belangrijke berichten kwijt.

 

  het ergste is dat ze altijd alles veranderen en vernieuwen maar volgens mij kijken ze nooit verder , nu de nieuwe mail er is ,is er weer een probleem en straks ligt het bij ons ben benieuwd wat er uit komt 


hahahah er is de kaatste tijd weinig reactie van kpn uit ,  ben ook benieuwd wat  er uit komt  @Yules 


Tja het is ook nog maar 6 uurtjes geleden dat ik het er op gezet heb. En de vraagsteller heeft hem gisteren gesteld. Dus snap ik je reactie niet @BernardHeuer 


@Kpn 


Aandacht trekken werkt niet @Yules :wink: , ieder topic komt vanzelf aan de beurt in volgorde van binnenkomst. Het is wel druk op het forum, het kan een aantal dagen duren voor KPN reageert.


Hallo allen, welkom op het forum! Goed dat jullie dit melden. Dit is een soort storing. We weten nog niet precies wat er aan de hand is, maar er wordt op dit moment al druk naar gekeken en aan gewerkt 🙂 Zodra we meer weten komen we er op terug.

 

Update 2 juli 16:10

Onze leverancier heeft het probleem kunnen vinden en werkt aan de oplossing. In de tussentijd kun je de mail doorsturen naar een ander (KPN) account. Het lijkt erop dat de inhoud dan wel zichtbaar is.

 

Update 3 juli 11:45

Onze leverancier is momenteel een oplossing aan het testen, als hier meer over bekend is komen we er op terug!

 

Update 7 juli 8:00

We hebben inmiddels bevestiging gekregen dat de leverancier van 't weekend een update heeft kunnen uitvoeren waardoor nieuwe mail weer goed getoond wordt. 

 

Losse berichten hierover voegen we samen met dit topic


Hallo allen, welkom op het forum! Goed dat jullie dit melden. Dit is een soort storing. We weten nog niet precies wat er aan de hand is, maar er wordt op dit moment al druk naar gekeken en aan gewerkt 🙂 Zodra we meer weten komen we er op terug.

 

Update 16:10:

Onze leverancier heeft het probleem kunnen vinden en werkt aan de oplossing. In de tussentijd kun je de mail doorsturen naar een ander (KPN) account. Het lijkt erop dat de inhoud dan wel zichtbaar is.

 

Update:

Onze leverancier is momenteel een oplossing aan het testen, als hier meer over bekend is komen we er op terug!


Ik heb gevonden wat het probleem is de mailclient kan niet omgaan met mintekens in de MIME boundry 

Dit gaat b.v. fout:
Content-Type: multipart/alternative; boundary=------bd8863e3ad798842aa8a4b028f391778------

maar dit gaat b.v. goed:
Content-Type: multipart/alternative; boundary=bd8863e3ad798842aa8a4b028f391778

Dus ik denk dat de client die mintekens stript en vervolgens de boundry niet kan vinden.

Er zal recent iets is gewijzigd aan jullie mailclient want wij sturen al jaren de boundry met mintekens erin.

Misschien kan je dit doorgeven aan jullie leverancier

Groetjes,
Joost Horstman


Ik heb sinds een week dat er verschillende nieuws brieven niet meer laden

zie in webmail staan

Het vooraf laden van afbeeldingen via een externe link in uw e-mail is geblokkeerd om u tegen ongewenste e-mail (spam) te beschermen!

dus heb  vooraf laden aan getikt

maar er zijn drie dagelijkse nieuwsbrieven die het niet doen, bij een staat mail is leeg

het gaat om aanbiedingen van Telegraaf

Suitable  en   koopjes deal

voor de rest werkt het wel perfect

hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat te doen

 

vriendelijke groet Yvon

 

Admin: los topic en bijbehorende reacties verplaatst naar verzameltopic


 

Update 16:10:

Onze leverancier heeft het probleem kunnen vinden en werkt aan de oplossing. In de tussentijd kun je de mail doorsturen naar een ander (KPN) account. Het lijkt erop dat de inhoud dan wel zichtbaar is.

 

 

Als je doorstuurt blijken er twee plekken te zijn waar de mail wel leesbaar is: bij de ontvanger van de doorgestuurde mail, maar ook in de map “verzonden items” in je eigen mail programma (Outlook van Office in dit geval). Dus als je haast hebt met het lezen van de mail..


bij ons op de mail van de ipad nieuw 2019 komt mail , komt tot nu toe weer goed binnen 🙂 , sinds vanmorgen


Yvon50:

De melding “Dit e-mailbericht heeft geen inhoud” is een bekend issue. Lees meer in dit topic.


Bij mij is het opgelost  de mails openen weer de afbeeldingen

heb zelf ingesteld afbeeldingen laden stond uit

 


Goedemorgen! We hebben inmiddels bevestiging gekregen dat de leverancier van 't weekend een update heeft kunnen uitvoeren waardoor de mail weer goed getoond wordt.

 

Correctie: De leverancier heeft een update kunnen uitvoeren waardoor nieuwe mail weer goed getoond wordt.