Skip to main content

Hi, ik heb per vergissing een E-mail account met een daarbijbehorende alias verwijderd en er zit nu dus een reservering op allebei. Zou er een moderator de reservering kunnen verwijderen?

Bedankt

Hoi @EzyB65, welkom bij ons op het forum. Als een e-mailadres wordt verwijderd komt er inderdaad een reservering op te staan zodat iemand anders de adressen niet kan aanmaken en mail de nog voor jou was bedoeld ontvangt. Ik kan met je kijken naar deze reservering, zodat je de adressen weer kunt aanmaken als het bij jouw abonnement hoort. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de e-mailadressen waar het over gaat? Als je daarna een seintje geeft kan ik kijken.


@Jasper, Zou het een idee zijn om bij die reservering vast te leggen onder welk KPN ID het emailadres gebruikt werd en dan die reservering te negeren als het emailadres onder dezelfde KPN ID weer vastgelegd wordt?

Hiermee kunnen abonnees dan zonder tussenkomst van KPN dergelijke vergissingen herstellen en is het tevens mogelijk dat abonnees zelfstandig een alias kunnen afsplitsen naar een apart emailaccount of kunnen verplaatsen naar een ander emailaccount.


Hoi @Jasper , ik heb de profielpagina aangepast en in opmerkingen de e-mailadressen gespecificeerd.


Ik vind dat een idee inderdaad @wjb, ik zal daar een balletje over opgooien.

 

Hoi @Jasper , ik heb de profielpagina aangepast en in opmerkingen de e-mailadressen gespecificeerd.

Dank je voor de gegevens @EzyB65, ik heb de reservering van beide e-mailadressen daarmee opgeheven. Je zult ze nu weer aan kunnen maken.


Ik heb hetzelfde probleem, hoe krijg ik het opgelost?


Welkom op het forum @10 068, om te beginnen kan je jouw profiel invullen met de gegevens die ik eerder ook aan EzyB65 vroeg. Als je dat hebt gedaan en hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken :slight_smile: