Skip to main content

Goede middag hopelijk kunt u mijn helpen  Moest e-mail wachtwoord aanpassen van kpn maar kan mijn wachtwoord niet meer aan passen staat niet meer in de lijst zie foto heb per ongeluk ********@kpnmail.nl verwijderd maar nu kan ik deze niet meer aanmaken Kan dus ook niet meer in mijn e-mail omdat wachtwoord niet meer klopt Wat moet ik doen

 

 

Admin: E-mailadressen verborgen i.v.m. privacy. Ons forum is openbaar.

dank u wel uw heeft gelijk niet zo gauw aan gedacht 


Hoi @Tonny56, als een e-mailadres wordt verwijderd kan die inderdaad niet direct opnieuw worden aangemaakt. Er komt een reservering op het e-mailadres te staan zodat het niet door iemand anders aangemaakt kan worden. Op die manier kan een ander geen mail krijgen die eigenlijk voor jou bedoeld is. Wij kunnen die reservering er dan wel vanaf halen.

Als ik het e-mailadres nu bekijk lijkt het erop dat het al opnieuw is aangemaakt. Is het via een andere weg gelukt om de reservering te verwijderen?


Hallo bedankt voor reactie alles weer in orde reservering is er afgehaald door collega via kpn webcare via Twitter benaderd Scheelt hoop type werk om dat ik veel contacten en instanties heb met dat e-mail dus nogmaals bedankt kan het e-mail weer normaal gebruiken 🫶😊👍


Ah, helemaal goed. Fijn dat het al geregeld is en het e-mailadres weer in de lucht is!

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Geen verder vragen tot nu toe 👍