Skip to main content

Beste heer/ mevrouw,

 

Onlangs heb ik bij het installeren van mijn nieuwe laptop, per ongeluk mijn oude e-mailadres verwijderd en een nieuw e-mailaccount aangemaakt. Kan ik dit e-mailaccount nog op een mogelijke manier terughalen?

Ik hoor het graag.

 

 

Hoi @MargaKlein, welkom. 

Een nieuwe laptop dus, alleen ging het niet helemaal goed met jouw e-mailadres. Deze heb je verwijderd. Uit een e-mailprogramma of echt uit Mijn KPN? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 

Voor de zekerheid wil ik nog wel even meekijken naar het adres. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens inclusief het betreffende mailadres. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi Bart, 

Dat zou heel fijn zijn. 

Ik heb zojuist mijn adresgegevens toegevoegd en bij titel heb ik even genoteerd om welk mailadres het gaat. Is deze info voldoende? Of dient er nog iets aangevuld te worden?

 

Ik hoor het graag!


Het betreft het probleem dat mijn hele email-account weg is uit mijn KPN.


Ik zie inderdaad dat het e-mailadres verwijderd was. Deze wordt dan gereserveerd zodat deze niet meteen weer door iemand aangemaakt kan worden. Deze reservering heb ik eraf gehaald, je kunt het adres weer aanmaken in Mijn KPN. Je bent wel alle mail hierop kwijt, nieuwe mail komt dan wel weer binnen.