Skip to main content

Goedendag KPN, kunnen jullie het emailkontrakt dat ik  in het veld "persoonlijke opmerkingen “ van mijn forumprofiel heb gezet  nu opheffen? back-ups zijn gemaakt en ik maak daarna aliassen aan in mijn ïnternet en bellen kontrakt”  

ik hoor het graag    groeten Watervlug

@Watervlug 

Je kunt ook vragen om die emailadressen/-mailboxen te laten verplaatsen naar dat andere abonnement. Vermeld bij “Opmerkingen” beide klantnummers en maak goed duidelijk welke mailbox naar welk abonnement moet worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. die kan jou verder helpen.


Hallo   moderator  /  @Willy22 ,    bedankt voor je uitleg.  Ik heb in het veld opmerkingen  de beide contractnummers gezet en duidelijk gemaakt wat de bedoeling is.   Ik hoor graag of het zo lukt.

mvrgr


Hi @Watervlug! Ik heb de 2 gevraagde e-mailadressen voor je overgezet. Onder het E-mail Basis abonnement stond nog een derde mailbox. Die heb ik ook overgezet naar het nieuwe klantnummer. Hierdoor komt het gehele E-mail Basis abonnement te vervallen. Dit moet binnen een paar dagen klaar zijn.

Om deze reden zal ik het topic nu sluiten. Als je verdere vragen hebt kan je die nog steeds hier stellen. 🙂