Skip to main content

Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Wel triest dat ik als nieuwe klant (Sinds 4 mei jl., meteen KPN ID aangemaakt en abonnement gekoppeld). gelijk al tegen problemen aanloop. Een paar keer de helpdesk gebeld. Heeft iets te maken met een update van de systemen wat normaal dagelijks tussen 14:30 en 15:00 wordt uitgevoerd maar nu al sinds do 4 mei niet lukt? Er zit blijkbaar niets anders op dan te wachten (en te wachten en te wachten) tot KPN de boel op orde heeft? Nogmaals, erg jammer als nieuwe klant om zo te moeten beginnen.   

Helaas. Het lukt nog steeds niet. Kom op KPN. Wat is dit? 


Wat zuur dat het niet lukt @cjkranen ☹️

Ik wil graag even met je meekijken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 


Done


Hallo @cjkranen ,

Bij andere klanten lukte het ook niet, maar de storing lijkt nu verholpen. Zie dit topic: 

Probeer het vandaag nog eens.


Ok. Bedankt.


Bedankt @cjkranen, ik zie dat in jouw storingsmelding gisteren nog aan is gegeven dat het betreffende systeem nog niet bij was gewerkt, dat is de laatste update en zelf heb ik als ‘gewone’ klantenservicemedewerker niet de mogelijkheid om dit verder na te kijken. Maar aangezien 1 van de klanten in het andere topic dat Noordzee aandraagt nu aangeeft dat het wél lukt, heb ik het vermoeden dat dit probleem inderdaad op is gelost en dat jij nu ook een mailadres aan zal kunnen maken door in te loggen via http://email.kpn.com 😊

Laat je het weten als het echt gelukt is? Ook als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we ze graag!

 


Ook hier in dit topic lukt het de klanten nu wel : 

 


Probleem inderdaad vandaag opgelost. Bedankt allen voor het meedenken etc.