Skip to main content

Ik wil een extra mail adres dat @veteranen.nl bevat in KPN webmail hebben. Kan dat en zo ja, hoe doe ik dat? 

Hallo @Ton Nieuwenhoff dan klik je binnen de webmail lijk op ‘emailaccount toevoegen’ .

 


Kan aan mij liggen maar ik begrijp het antwoord niet. Ik ben bezig geweest om dat emailaccount toe te voegen maar dat gaat niet omdat het een account met @veteranen is. Vandaar mijn vraag.


Nee, je kunt alleen aliassen toevoegen met extensies die kpn zelf heeft. 

Maar ik begrijp dat je dat adres al hebt danwel gebruikt. Waar heb je het nu? 


Ik heb het in het verleden aangemaakt in Windows Live mail. Ik gebruikte het toen naast het planet.nl adres voor de communicatie met andere veteranen uit mijn diensttijd. Helaas is daar al een groot deel overleden dus het uitblijven van berichten na de overgang naar KPN Webmail viel mij niet meteen op. Nu wilde ik er weer gebruik van maken en dat werkte dus niet. Als ik dat adres niet meer kan gebruiken houd het gewoon op en probeer ik via het Veteranen Instituut een ander veteranen mailadres te krijgen dat wel werkt bij KPN.


Waarschijnlijk heeft veteranen.nl zelf ook wel webmail. Dan kunt u dat gebruiken. Is dit het misschien? 

https://webmail.nlveteraneninstituut.nl


Hallo @Ton Nieuwenhoff dan klik je binnen de webmail lijk op ‘emailaccount toevoegen’ .

 

Hallo @Ton Nieuwenhoff , zie onderstaande link voor uitleg toevoegen eigen mailaccount:

Succces

CC @PeterG  @Nick83 


Dat klopt, @JanD 

Maar dan moet er nog steeds een externe host zijn waar die mail opgehaald wordt. 

Het is niet mogelijk een "vreemd" adres als mailbox of alias te gebruiken. Wel met POP / SMTP.


Hmmm... ik heb nu wel een Hotmail adres toegevoegd... dat is ook niet van KPN. 


@Nick83 

Als alias?


Plaatje:

Via het knopje "E-mailaccount toevoegen".


@Ton Nieuwenhoff 

Misschien worden accounts van mensen die te lang niet hebben ingelogd verwijderd ? Nooit een herinnering ontvangen van die website ?