Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb sinds een aantal jaar niet meer een emailaccount bij hetnet.

Mijn instagramaccount is nog wel gekoppeld aan dit, niet meer bestaande, emailadres.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer van instagram maar deze wordt verstuurd naar mijn hetnet emailadres (die dus niet meer bestaat). Kunt u mij hierbij helpen?

 

Dank alvast, 

Vriendelijke groet, 

 

Hallo @Irishietbrink  Ben je nog wel KPN klant met een Internet Thuis abonnement?

Dan kan je het hetnet-adres aanmaken als alias binnen een kpnmail account. Onder voorwaarde natuurlijk dat het hetnet-adres nog vrij is en dus niet in gebruik is genomen door iemand anders.


Hoi! Dankjewel voor je reactie! Nee... Ik ben geen klant meer... 


Ai @Irishietbrink , dan wordt het lastiger. Heb je dan misschien een familielid of vriend(in) met een KPN abonnement? Dan zou die jou even kunnen helpen en tijdelijk jouw hetnet-adres kunnen laten herleven binnen zijn/haar kpnmail account.

Als dan jouw Instagramaccount het weer doet, kan je daar een nieuw mailadres koppelen. Daarna heb je het hetnet-adres niet meer nodig en kan het definitief worden verwijderd.


Hallo @Irishietbrink heb je een familielid of vriend(in) bereid gevonden je te helpen? Zonder hulp van een bestaand KPN account gaat het helaas niet lukken.


Goedemiddag @Irishietbrink, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Ruud hierboven al aangeeft eigenlijk, we kunnen het mailadres niet zomaar weer activeren zonder dat het gekoppeld wordt aan een klantnummer voor internet. Had je nog in de omgeving rondgevraagd of je dit met iemand die je vertrouwd kan regelen? 

Verder geeft Instragram deze informatie over jouw probleem:

Ik heb geen toegang tot Instagram om mijn e-mailadres of telefoonnummer te wijzigen

Als je geen toegang hebt tot je Instagram-account, het e-mailadres of het telefoonnummer waarmee je je hebt geregistreerd:

  1. Open de Instagram-app op je mobiele apparaat en voer je meest recente e-mailadres of telefoonnummer in.
  2. Tik op Wachtwoord vergeten?.
  3. Tik op Heb je meer hulp nodig?.
  4. Volg de instructies op het scherm om ondersteuning aan te vragen.

Meer informatie over wat je kunt doen als je hulp nodig hebt met het aanmelden bij Instagram.

Hopelijk helpt dit je verder!


@Irishietbrink is het nog gelukt met bovenstaande informatie? :blush:


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!