Skip to main content

geprobeerd in te loggen in “mijnKPN” via een andere laptop dan normaal, maar het bericht dat het e-mailadres enof het wachtwoord niet herkend worden.

Hallo @TheoSK gebruik je daarvoor de webmail of een eigen mailprogramma op die pc?

 


Hallo JanD, bedankt voor je reactie. Ik gebruik een eigen mailprogramma. Maar ook via een nieuwe account, gemaakt op de andere laptop, lukt het inloggen niet.


Hallo JanD, bedankt voor je reactie. Ik gebruik een eigen mailprogramma. Maar ook via een nieuwe account, gemaakt op de andere laptop, lukt het inloggen niet.

Hallo @TheoSK lukt het wel via de webmail?

 


Welkom op het forum @TheoSK. Kan je vertellen waar je precies probeert in te loggen? Is dat op MijnKPN of is dat bij de Webmail?

Beide opties hebben verschillende inloggegevens, dus als je met de gegevens van jouw e-mailadres bij MijnKPN probeert in te loggen (en vice versa) kan je deze melding daarbij krijgen. In je eerste bericht heb je het specifiek over MijnKPN, daarna gaat het over de Webmail. Het is belangrijk om de juiste gegevens bij de juiste pagina te gebruiken.


bedankt voor de reacties. Zowel het inloggen via MijnKPN als via de Webmail lukt niet. Ik denk dat het probleem in de laptop zit want de wifi verbinding valt regelmatig weg. Ook de andere apparaten in huis als telefoons en tablets hebben dan problemen met de wifi verbinding als de betreffende laptop aan staat. Zet je de laptop uit dan is de wifi verbinding weer ok.


Dat is heel typisch inderdaad @TheoSK, er lijkt iets niet goed te gaan met die laptop. Ik heb alleen geen idee wat.

Lukt het inloggen op MijnKPN en/of de Webmail wel op andere apparaten die verbonden zijn, was dat ook alleen op deze laptop?


andere apparaten hebben geen probleem met inloggen.


Gelukkig, dan is het echt iets met die laptop zelf dus. Je zou die door een expert (bijvoorbeeld bij een computerwinkel) na kunnen laten kijken. Mogelijk kunnen zij de oorzaak vinden en verhelpen.


Doen we. Bedankt voor de reacties.