Skip to main content
Antwoord

E-mailadres gereserveerd na per ongeluk verwijderen, hoe herstel ik die?

• September 29, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb een e-mailadres per ongeluk verwijderd, ik wil hem heel graag herstellen maar dit lukt niet want het e-mailadres staat op 'gereservereerd'. Hoe hef ik dit op?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@RMKAssen even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram en de klantenservice kan het account voor je vrijgeven.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Beste ​@RMKAssen even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram en de klantenservice kan het account voor je vrijgeven.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2025

Beste ​@JanD dank je! Het is gelukt!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 29, 2025

Beste ​@JanD dank je! Het is gelukt!

Graag gedaan ​@RMKAssen goed om te lezen dat het gelukt is en bedankt voor de update.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@RMKAssen. Gelukkig is het e-mailadres inmiddels dan weer vrijgegeven en kan jij het weer gaan gebruiken. In het geval dat een e-mailadres wordt verwijderd door een klant. blijft er inderdaad eerst een reservering opstaan. Dit doen wij, om in situaties als je jouwe te voorkomen dat iemand anders dan dat e-mailadres kan aanmaken, en jij dan het e-mailadres definitief kwijt bent. 

Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust, de KPN Community denkt met je mee 💪! Dat heb je wel gemerkt!Â