Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres gereserveerd na per ongeluk verwijderen, hoe herstel ik die?

• September 29, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een e-mailadres per ongeluk verwijderd, ik wil hem heel graag herstellen maar dit lukt niet want het e-mailadres staat op 'gereservereerd'. Hoe hef ik dit op?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@RMKAssen even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram en de klantenservice kan het account voor je vrijgeven.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Beste ​@RMKAssen even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram en de klantenservice kan het account voor je vrijgeven.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2025

Beste ​@JanD dank je! Het is gelukt!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 29, 2025

Beste ​@JanD dank je! Het is gelukt!

Graag gedaan ​@RMKAssen goed om te lezen dat het gelukt is en bedankt voor de update.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@RMKAssen. Gelukkig is het e-mailadres inmiddels dan weer vrijgegeven en kan jij het weer gaan gebruiken. In het geval dat een e-mailadres wordt verwijderd door een klant. blijft er inderdaad eerst een reservering opstaan. Dit doen wij, om in situaties als je jouwe te voorkomen dat iemand anders dan dat e-mailadres kan aanmaken, en jij dan het e-mailadres definitief kwijt bent. 

Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust, de KPN Community denkt met je mee 💪! Dat heb je wel gemerkt!Â