Skip to main content

Als ik in mijn KPN het overzicht bekijk ontbreekt er een emailadres. Dit adres is gewoon door ons in gebruik, maar kan nu niet aanpassen.

Hi @Dirk76,

Als je het mailadres helemaal niet terug ziet, is dat wel een beetje merkwaardig natuurlijk 🤔 Ik kijk dan ook graag even met je mee.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mailadres waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


 

Hoi @Maja_ 

Heb mijn gegevens aangevuld


Bedankt @Dirk76!

Ik zie dat er een extra email only abonnement actief is, en die is nog niet gekoppeld in MijnKPN. Om hem te kunnen koppelen heb ik de factuur hiervan even gemaild (betreft €0,00 dus niet schrikken 😉). Op deze factuur zie je je klantnummer staan en die kan je gebruiken om dit email only abonnement te koppelen!

Is het een bewuste keuze dat je 2 extra abonnementen hebt alleen voor de email? Het is mogelijk om alle mailboxen onder te brengen onder je internetabonnement, mocht je dat willen dan kan ik dat voor je in gang gaan zetten 😊


Hoi @Maja_ ,

Ik weet ook niet hoe ik aan die 2 extra abonnementen kom. Mag van mij allemaal onder 1 worden ondergebracht, wel zo overzichtelijk

Alvast bedankt


Ze zijn aangemaakt in 2016, dus dat is al een tijdje terug en ik snap wel dat je niet meer helemaal precies weet hoe het destijds is gegaan 😅

Ik heb nu een aanvraag gedaan om de mailbox te verhuizen waarover je nu contact met ons op hebt genomen. Het andere email only abonnement heeft 5 mailboxen en dat geeft problemen met het verhuizen aangezien je in totaal 6 mailboxen onder een abonnement kunt hebben. Bij je internetabonnement is ook al een mailbox aanwezig en die alt niet te verwijderen, je zou daarmee dus in totaal op 7 mailboxen uitkomen en dat is niet mogelijk.

Worden alle 5 die mailboxen ook echt nog gebruikt? Of zouden we er 1 kunnen schrappen?


Hoi @Maja_ ,

 

Ik heb 1 mailbox verwijderd, dan hebben we er nog 6


Alle mailboxen zijn nu actief onder je internetabonnement @Dirk76 😊

Als je nu inlogt in MijnKPN kan je de ‘missende’ mailbox daar nu ook terugvinden!


Hartelijk dank voor de ondersteuning @Maja_ 

Prettige dag verder


Heel graag gedaan @Dirk76!