Skip to main content

Wat nu weer?! Ik ben 19 juni jl. overgestapt, en sinds vandaag is mijn mailadres bij KPN opgeheven. 

Bij inloggen op webmail rechtstreeks krijg ik de melding dat gebruikersnaam niet herkend wordt en als ik via het KPN ID naar mail ga krijg ik dit bericht:

“KPN Mail
Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.”

Wat is dit? KPN weet toch wel dat zij nog minstens 6 maanden toegang moet geven tot het mailaccount en dit niet al na 3 weken kan opheffen? Ik vind dit een zeer kwalijke zaak, al verbaast bij KPN me nook niet veel meer. 

Ik wil graag dat mijn mailboxen en aliassen weer actief worden gemaakt.

Hallo @sandokan geef in het privedeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers IBAN en het betreffende mailaccount in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Waarschijnlijk is ie nog niet opgeheven. Want dat is pas 6 maanden na beëindiging.

Er zijn meer meldingen dat gebruikers momenteel niet kunnen inloggen op webmail.


Ik heb deze maand nog geen problemen met de webmail gehad en dat is de enigste mailapplicatie die ik dagelijks gebruik.

Regionaal probleem?  Even de storingspagine van KPN raadplegen @sandokan 


@sandokan Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je profiel al ingevuld had en zie ook dat de e-mailadressen onder het klantnummer dat je had nog gewoon actief zijn. 

Je moet dan ook nog gewoon kunnen inloggen via https://webmail.kpnmail.nl/

Lukt dit ondertussen ook weer? 


Dank, @Rutger_ , @PeterG en @JanD , het werkt gelukkig weer.