Skip to main content

Beste,

 

Graag zou ik mijn @xs4all.nl mail op een ander KPN account overhevelen naar het KPN account waar ik deze post mee maak. 

Is dit mogelijk, en behoud ik dan ook de inhoud van de mailbox als dit adres is overgezet?

 

mvg

Hoi @teddystof , welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Een KPN moderator zal waarschijnlijk wat gegevens over jouw account willen weten om je verder te kunnen helpen. Daarom kan je het beste alvast je privégegevens invullen in je profiel.


@teddystof 

Je kunt ook met de KPN klantenservice bellen ( tel 0800 - 0402 ). Jouw XS4all emailadres is een alias dat aan een KPN emailaccount hangt. De email die al bij dat @kpnmail account binnenkwam blijft gewoon bij dat ene KPN account staan. Als dat emailadres is overgezet naar dat andere KPN emailaccount komt alle email voor dat xs4all emailadres vanaf dan gewoon binnen bij dat andere KPN email account.

Wil je ook de emails verplaatst hebben van dat ene naar dat andere KPN account dan zul je dat zelf moeten doen. Daar kan de KPN je niet bij helpen. Indien gewenst kan ik je die procedure uitleggen om die emails te verplaatsen.


Hi @teddystof,

Is het gelukt om met onze klantenservice te bellen en het overzetten te regelen? Of kan ik nog iets voor je betekenen? 

Zou je in het laatste geval ook in het opmerkingsveld (bijna onderaan) in je profiel willen noteren welk mailadres waar precies naar toe moet?

Als we een mailadres of mailbox verhuizen, blijven alle mails daar wél in staan, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je iets kwijtraakt 😊


Dag Maja,

 

Dankjewel voor je reactie. Ik ben er nog niet aan toe gekomen de klanten service te bellen. Fat zal ik nog even doen om duidelijk te krijgen dat er precies moet / gaat gebeuren. 

 

Dank voor je bericht!


Je mag ook je gegevens hier in vullen @teddystof, zodat ik even met je mee kan kijken 😊

Zou je in het laatste geval ook in het opmerkingsveld (bijna onderaan) in je profiel willen noteren welk mailadres waar precies naar toe moet?

 


Dag Maja,

 

Ik heb een prive opmerking in mijn profiel gezet.

 

Mvg


Mijn excuus @teddystof, ik weet niet precies hoe het kan maar ik heb jouw laatste bericht helemaal gemist en zie hem nu pas 😬

De berichtgeschiedenis verhuist mee, er wijzigt enkel iets aan de administratieve kant 😊 Zou je voor de volledigheid nog de geboortedatum en laatste 3 cijfers van je vaders IBAN willen toevoegen (in het opmerkingsveld van je profiel)? Omdat het om verschillende contractanten gaat heb ik de informatie graag zo volledig mogelijk, voor het geval het me zelf niet lukt en ik de technische dienst in moet schakelen 😊


@Maja_ 

Het hangt ervan af of @teddystof alleen een alias wil verplaatsen of een hele mailbox (plus eventuele aliassen). In het eerste geval blijft oude email staan bij het oude account en in het 2e geval gaat alle email gewoon mee.


Mijn excuus @teddystof, ik weet niet precies hoe het kan maar ik heb jouw laatste bericht helemaal gemist en zie hem nu pas 😬

De berichtgeschiedenis verhuist mee, er wijzigt enkel iets aan de administratieve kant 😊 Zou je voor de volledigheid nog de geboortedatum en laatste 3 cijfers van je vaders IBAN willen toevoegen (in het opmerkingsveld van je profiel)? Omdat het om verschillende contractanten gaat heb ik de informatie graag zo volledig mogelijk, voor het geval het me zelf niet lukt en ik de technische dienst in moet schakelen 😊

Dag Maja,

 

als het goed is staan mijn gegevens nu in mijn profiel.

Kun je hier mee verder?

 


Ik zie nog niet je vaders geboortedatum en IBAN staat @teddystof, heb je je profiel al wel opgeslagen nadat je dit er bij hebt gezet?


Dat zou nu aangevuld moeten zijn @Maja_ ! :)


Bedankt! Ik heb de verhuizing in gang gezet, kan zijn dat hij automatisch doorgevoerd wordt maar de kans bestaat ook dat dit niet goed gaat omdat jullie niet hetzelfde IBAN gebruiken. In dat geval wordt het binnen een aantal dagen opgepakt door de technische dienst 🙂

Voor jou verandert er verder niks, je inlog blijft hetzelfde etc. Wat je wél zult zien, is dat de mailbox en deze alias vanaf de verhuizing ook te zien is in je MijnKPN account. 


Dankjewel voor je hulp!

 

krijg ik bericht als het proces voltooid is?


Zou wel moeten, je hoort een sms te krijgen. Of je vader, dat zou ook nog kunnen. Mochten jullie beide nog niks hebben ontvangen aan het eind van de week, trek je dan weer even aan de bel hier? Dan kijk ik of het misschien al wel rond is zonder dat jullie zijn geïnformeerd, of dat er misschien toch ergens nog iets vastloopt dat we een zetje moeten geven!