Skip to main content

Wie kan mij helpen een emailadres overzetten naar een andere account 

 

 

Groetjes Joop Veenstra 

Hallo @Playfun 

Je hebt twee e-mailaccounts en wil een e-mail alias verplaatsen van het éne naar het andere account?  Dat kan een KPN moderator voor je doen.

Zet daarvoor je persoonlijke gegevens (Privé) in jouw Forum profiel en zet dan in het veld "Persoonlijke opmerkingen” duidelijk het e-mailadres (alias) en beide accounts (van → naar).

Houd rekening met een reactietijd van 1-2 dagen.


Hoi @Playfun. Welkom op het KPN Forum. Het is inderdaad mogelijk om een e-mail alias te verplaatsen naar een ander account, zoals @RBxx al aangeeft. Als jij jouw profiel invult, dan ga ik voor je aan de slag. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw e-mail alias hebt laten verplaatsten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik het graag.


Hallo vikash

 

Sorry dat ik niet reageert maar heb wat problemen 

Maar waar moet ik de gegevens in vullen en welke

 

Groetjes Joop Veenstra 


Geen probleem hoor. Wanneer je op deze link klikt kom je terecht in jouw KPN Forum profiel. Helemaal onderaan vind je het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan en een berichtje achter te laten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jouw uitzoeken of het mogelijk is om deze e-mail alias te verplaatsen is. 


Ik heb het in gevuld 

Groetjes Joop Veenstra 


Bedankt voor het berichtje. Het is gelukt! Ik heb jouw e-mailalias verplaatst naar jouw andere mail account. :relaxed:


Hallo

 

Mag ik jou heel erg bedanken voor jou hulp ben er blij mee 

 

Groetjes Joop Veenstra 


@Playfun Dat mag… Graag gedaan hoor!:relaxed:


Wie kan mij helpen een emailadres overzetten naar een andere account

admin: vraag naar je eigen topic verplaatst