Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik wil graag een email alias/adres wat nu gekoppeld is aan het KPN account/abbo van mijn ouders, overzetten naar mijn eigen KPN account/abbo. Is dit mogelijk?

 

Mvrgr

Ja, dat is mogelijk. 

Is het een alias? Dan alleen dat alias uit de bewuste e-mailbox verwijderen. (nu nog niet!). Daarna moet een moderator de quarantaine (van 3 maanden) er af halen. Dan kun je 'm weer zelf aanmaken onder je eigen account.

Ik neem aan dat een moderator zowel de gegevens van je ouders als die van jouw nodig heeft. 

Vul die van jouw in onder de vermelden vakjes als naam etc. (uitsluitend) in je forumprofiel. In dat zelfde profiel kun je in het tekstvak de gegevens van je ouders zetten en het bewuste adres.

De moderator zal hier nog komen met (waarschijnlijk) ook de nodige aanwijzingen.


Hoi @Verplite, welkom bij ons op het forum. Peter heeft je al op weggeholpen zo te zien, kan je zijn vraag over of het een alias is beantwoorden? 

Je kunt het forumprofiel invullen zoals hij noemt, naast de adressen van beide abonnementen heb ik dan ook de namen en de laatste 3 cijfers van beide IBAN's nodig, als extra check dat het e-mailadres goed terecht zal komen als er iets mee doen. Laat je het ons weten?