Skip to main content

Ik heb per ongeluk een e-mailadres gewist, kunt u dat nog opnieuw activeren voor mij?

@E-mailadres per ongeluk gewist 

Was dit een alias, een extra emailadres dat aan een mailbox hing ?

Vul bij jouw profiel hier op het forum bij “Opmerkingen” het emailadres in dat per ongeluk is gewist. Als dat gebeurt is plaats hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om de "reservering” te wijderen. en dan kun je het emailadres weer aanmaken.


Hallo @E-mailadres per ongeluk gewist 

Als je een e-mailadres hebt gewist via MIjnKPN dan wordt er automatisch een reservering op gezet. Hierdoor kan niemand dit adres gebruiken. Deze blokkade duurt drie maanden. Een KPN medewerker kan deze blokkade opheffen, zodat je het e-mailadres direct weer kan aanmaken.

Plaats jouw gegevens (Privé) in jouw Forum profiel alleen zichtbaar voor jou en KPN. Zet het e-mailadres in het veld "Persoonlijke opmerkingen”. Geef hier een seintje als je dat gedaan hebt.

Een KPN moderator reageert hier binnen 1-2 dagen, afhankelijk van de drukte.


Hoi @E-mailadres per ongeluk gewist, wat Willy en Ruud noemen klopt helemaal! Als je je forumprofiel invult zoals zij beschrijven en daarna hieronder een seintje geeft kan ik er voor je naar kijken :slight_smile:


Hoi @E-mailadres per ongeluk gewist , heb je je gegevens al (Privé) in jouw Forum profiel geplaatst?

Geeft dan een bericht hier, dan weet @Jasper dat hij het e-mailadres voor je kan vrijgeven.


Beste Ruud,

 

Bedankt voor je reactie!

Jazeker, ik heb mijn privegegevens geplaatst, dus dan @Jasper mijn e-mailadres weer terughalen.

Gr. Richard


Mooi Richard, even geduld dan tot Jasper weer aan het werk is.


Dank je voor het invullen @E-mailadres per ongeluk gewist, ik heb de reservering nu van het mailadres gehaald! Je kunt deze nu zelf weer aanmaken in jouw MijnKPN account, als alias of als mailbox, wat jouw voorkeur heeft. Als je 'm als een alias wilt kan ik dat ook voor je doen, als je op je profiel aangeeft bij welke mailbox je het wilt. Een mailbox kunnen wij niet voor je aanmaken, dat kan je alleen zelf doen.


Hartstikke bedankt Jasper!

 


Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen vinden weet je ons te vinden :slight_smile: