Ik heb per ongeluk een e-mailadres gewist, kunt u dat nog opnieuw activeren voor mij?
Was dit een alias, een extra emailadres dat aan een mailbox hing ?
Vul bij jouw profiel hier op het forum bij “Opmerkingen” het emailadres in dat per ongeluk is gewist. Als dat gebeurt is plaats hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator is in staat om de "reservering” te wijderen. en dan kun je het emailadres weer aanmaken.
Hallo
Als je een e-mailadres hebt gewist via MIjnKPN dan wordt er automatisch een reservering op gezet. Hierdoor kan niemand dit adres gebruiken. Deze blokkade duurt drie maanden. Een KPN medewerker kan deze blokkade opheffen, zodat je het e-mailadres direct weer kan aanmaken.
Plaats jouw gegevens (Privé) in jouw Forum profiel alleen zichtbaar voor jou en KPN. Zet het e-mailadres in het veld "Persoonlijke opmerkingen”. Geef hier een seintje als je dat gedaan hebt.
Een KPN moderator reageert hier binnen 1-2 dagen, afhankelijk van de drukte.
Hoi
Hoi
Geeft dan een bericht hier, dan weet
Beste Ruud,
Bedankt voor je reactie!
Jazeker, ik heb mijn privegegevens geplaatst, dus dan @Jasper mijn e-mailadres weer terughalen.
Gr. Richard
Mooi Richard, even geduld dan tot Jasper weer aan het werk is.
Dank je voor het invullen
Hartstikke bedankt Jasper!
Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen vinden weet je ons te vinden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.