Skip to main content

Hallo,

Ik heb per ongeluk mijn emailadres verwijderd, maar zou deze graag weer willen gebruiken, ik kan deze niet meer openen.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Weverr , kijk eens in de webmail in de prullenbak, als die ook leeg is, is het einde verhaal.

Het is  verstandig belangrijke mail altijd te downloaden,op te slaan en eventueel uit te printen.

 


Dank je wel voor je snelle reactie maar ik bedoel mijn emailadres, sorry voor de verwarring. Mvg


Hallo @Weverr je emailadres is nu 'geparkeerd’ en wordt over een aantal maanden pas definitief verwijderd.

Een moderator kan je het emailadres weer teruggeven en als dat te lang duurt kun je morgen 0800 0402 bellen en kan de hlpdsk het voor je in orde maken.

Ik heb zelf niet goed gelezen, dus de verwarring ligt niet aan jou, excuses.

Vul in je profiel in het privédeel je relevante gegevens in inclusief het emailadres dat je weer terug wilt hebben, dan komt een moderator er binnen ongeveer 48 uur op terug of voor een snellere reactie morgen even bellen.

Succes.

 


Hallo @Weverr , ik zie dat moderator @Erik_ dienst heeft, misschien kan en wil hij eerder op jouw topic reageren. Of @Jose_  of @Vikash 

 


Dat zou geweldig zijn, dank je voor de hulp. Fijne dag gewenst!

 

Mvg, robbie


Hoi @Weverr. Welkom op het KPN Forum. Wat JanD hierboven schrijft klopt. Wanneer een e-mailadres verwijderd wordt blijft er inderdaad een aantal maanden een reservering op staan. Pas daarna kan het e-mailadres opnieuw aangemaakt worden. Normaal gesproken behandelen deze vragen op volgorde van binnenkomst, zodat iedereen eerlijk op volgorde geholpen wordt. Maar aangezien dit een kleine moeite is wil ik wel een uitzondering maken. Wil je in het KPN Forum profiel jouw gegevens achterlaten en het e-mailadres waarvan de reservering verwijderd moet worden in het "Persoonlijke opmerkingen” veld? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor jou aan de slag.


@Vikash ik heb wat dingen ingevuld op het kpn forum profiel, ik hoop dat dit goed is zo.

 

Mvg, robbie


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb gekeken of er een reservering op het doorgegeven e-mailadres zit. Dit is niet het geval, dus dat betekend dat je dit e-mail adres op email.kpn.com kan aanmaken als alias of emailbox. Zou je dit eens willen proberen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.


@Vikash er komt in beeld dat dit email adres niet beschikbaar is. Dat is vreemd.


Dat is inderdaad erg vreemd. Wil je het als alias of mailbox? Zou je willen controleren of je het juiste e-mailadres aan mij hebt doorgegeven?

 


Ik zie net dat ik het verkeerd heb gedaan ik stuur je het juiste mailadres.


Ik zie net dat ik het verkeerd heb gedaan ik stuur je het juiste mailadres.

CC: @Vikash 


@Weverr Ik heb de reservering verwijderd :blush:

Laat je weten of het nu wel lukt?


@Weverr Ik heb de reservering verwijderd :blush:

Laat je weten of het nu wel lukt?

 

@Vikash @JanD  alles doet het weer prima!

Dank hiervoor, nog een fijne avond verder.

 

Gr, robbie


Hallo @Weverr , goed om te lezen dat het zo snel opgelost is.