Skip to main content

Ik heb per ongeluk mijn emailadres account verwijderd.

Ik hoop dat deze nog teruggehaald kan worden. Ik heb de klantenservice al gebeld, deze geven aan dat ik bij mijn emailinstellingen deze weer kan toevoegen, maar dan krijg ik de melding mailadres niet beschikbaar

Gr,

Mark

@markvogels

Dit is een hele duidelijke misser van de KPN klantenservice. 

Wat heb je verwijderd ? Een account of een emailadres/-alias ?

 

1)) Nieuwe accounts kun je alleen nog maar aanmaken met het domein ……….@kpnmail.nl. Maar daar kun je wel jouw oude emailadres als een alias aanhangen zodat je jouw oude emailadres kunt blijven gebruiken.

2)) Je kunt een verzoek indienen om de zogenaamde “reservering” van dat emailadres af te halen. Dat kan via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum. Daarna kun je dat emailadres weer aanmaken in “MijnKPN".

3)) Misschien kan ook nog de inhoud van dat account worden teruggehaald / hersteld. Dat moet ook via de KPN klantenservice. Geen garantie dat dit ook gaat lukken.


Hoi @markvogels, welkom bij ons op het forum. Nadat een e-mailadres wordt verwijderd blijft deze eerst nog gereserveerd zodat iemand anders het niet aan kan maken en jouw mail per ongeluk kan ontvangen.

Bij het per abuis verwijderen van een adres werkt dat niet mee, want ook jij zelf kan 'm daardoor niet aanmaken. Die reservering kunnen we voor je verwijderen, zoals Willy al aangeeft. Op je profiel zie ik al wel gegevens staan, maar nog niet het e-mailadres waar het om gaat. Zou je die er aan toe kunnen voegen bij "Persoonlijke opmerkignen”, als het nog niet telefonisch gelukt is?

 

 

3)) Misschien kan ook nog de inhoud van dat account worden teruggehaald / hersteld. Dat moet ook via de KPN klantenservice. Geen garantie dat dit ook gaat lukken.

Als het echt een mailbox was (en geen alias), is de inhoud weg. Die kunnen we niet herstellen.


Excuus voor mijn late reactie, maar ik heb mijn mailadres toegevoegd. Het is niet erg dat mijn mails weg zijn, maar mijn account wil ik graag nog gebruiken


Dat is geen probleem @markvogels, ik heb nu meteen voor je gekeken en ik zie geen reservering (meer) op het e-mailadres staan. Ook bestaat deze niet. dus als je het e-mailadres aan probeert te maken moet dat lukken. Wat gebeurt er als je dat probeert te doen?


bedankt het is gelukt


Helemaal goed, fijn dat het gelukt is @markvogels! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.