Skip to main content

Ik heb een nieuw modem Box 12 

nu heb ik een email adres verwijderd en kan hem niet meer terug halen hij zegt dat deze niet beschikbaar is 

Hoe kan ik hem weer terug krijgen 

admin: eigen topic aangemaakt.

@v.d.linden 

Zorg ervoor dat bij jouw profiel, hier op het forum, bij “Opmerkingen” jouw klantnummer en de naam van het emailadres (dat je hebt verwijderd) vermeld staan. Als dat gebeurt is, plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van de moderator. De moderator is in staat om de zogenaamde “reservering” van dat emailadres af te halen zodat je dat emailadres weer kunt gebruiken.


Hoi @v.d.linden 
Zoals ​​​​​​@Willy22 zegt kan een moderator dat adres wel terughalen, maar meestal kan hij niet de mail terughalen die er in stond.


Een mailaccount heeft niets met een nieuw modem te maken.

 


@v.d.linden

Als je 2 or meer emailadressen aan die ene mailbox had hangen is jouw ontvangen email niet weg. Was dit het enige emailadres dan is inderdaad de ontvangen email (zeer waarschijnlijk) wel verdwenen.


Hoi @v.d.linden, welkom bij ons op het forum. Als het een alias was za de mail in de mailbox niet verdwenen zijn, als het adres zelf een mailbox was wel. Op je profiel zie ik adresgegevens staan, daarmee heb ik gekeken maar zie ik zo nog geen verwijderde adressen staan. Zou je het bewuste e-mailadres in je forumprofiel kunnen zetten bij 'Persoonlijke opmerkingen’ en daarna hieronder een seintje geven?


E-mail die heb verwijderd wil graag weer terug hebben 

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic


Ik zag dat je een nieuw topic had aangemaakt met dezelfde vraag @v.d.linden, dat hoeft niet. Als je de bovenstaande vragen zou kunnen bekijken kunnen we daarna hieronder verder met je meekijken.