Skip to main content

Ik probeer een e-mailadres toe te voegen. Zodra ik alles ingevuld heb staat er activatie loopt en na enige tijd is deze opmerking verdwenen maar e-mailadres wordt niet toegevoegd. Heb er gisteravond 2 toegevoegd en vanochtend 1 maar geen van de 3 is te zien. Kan ze dus ook niet gebruiken of verwijderen.

 

Dit krijg ik te zien bij emailadressen.

 

Niemand? Kan momenteel dus geen email adressen aanmaken en de aangemaakt maar niet getoonde adressen kan ik ook niet verwijderen. Werkt dus voor geen meter.


Kan iemand me vertellen hoe ik die 3 emailadressen verwijderd krijg? Kan ze niet gebruiken en ook niet verwijderen. 


Heb gebeld en er schijnt iets vastgelopen te zijn en het wordt opgelost.


Hoi @TMG1961. Wat goed dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen en dat er al gekeken wordt naar een oplossing. Laat je mij weten of het is gelukt? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


@Vikash Ik zou uiterlijk volgende week dinsdag bericht krijgen of het probleem opgelost is. Dus even afwachten op telefoontje.


Het is inmiddels dinsdagmiddag rond 17.06 uur en nog altijd geen reactie gehad van KPN.

Alles is nog steeds zoals vorige week, niks opgelost. Heb dus 3 email adressen die niet te gebruiken zijn en die ik ook niet zelf kan verwijderen.

Krijg nog altijd dit te zien bij emailadressen.

 


Hoi @TMG1961. Zou je in een privébericht willen aangeven om welke 3 e-mailadressen het gaat?


TMG1961 laat in een privebericht weten dat de 3 e-mailadressen inmiddels zijn verwijderd door een achterliggende afdeling.


Reageer