Skip to main content

Hallo,

Onder het abonnement van mijn ouders heb ik destijds een extra e-mailadres aangemaakt (alias). Daar zij per 1-4-2021 gaan overstappen naar Ziggo zou ik graag dit mailadres willen omhangen naar mijn eigen account bij jullie zodat ik geen nieuw e-mailadres hoef aan te maken. 

Kan dit? En zo ja hoe kan ik dit dan in gang zetten? 

 

Hoi @HLinders . Welkom op het forum.

Jij hebt dus ondertussen zelf een eigen vast abonnement bij KPN? Maar je maakt nog gebruik van het e-mail adres dat destijds onder het account van je ouders is aangemaakt?

Voordat ik beloftes ga doen wil ik eerst graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en in het vrije opmerkingsveld alle relevante gegevens van je ouders plaatsen. Uiteraard ook zo veel mogelijk informatie over het email adres. 

Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hallo Erwin,

mijn excuses maar door omstandigheden is dit even blijven liggen…..

Ik heb inderdaad inmiddels mijn eigen vaste abonnement bij KPN maar mijn mailadres heb ik destijds onder het account van mijn ouders aangemaakt. 

In mijn profiel heb ik zowel mijn gegevens als hun gegevens vermeldt. Het mailadres waarover het gaat heb ik onder het kopje ‘over mij’ gezet. 

 

 

Hoop dat het mogelijk is om dit mailadres om te hangen zodat ik geen nieuw mailadres hoef aan te maken en overal hoef door te geven ;)

 

Met vriendelijke groet.
Hellen van der Linden 

 


Heb je wel een backup van je mail, @HLinders ? Ik weet namelijk niet zeker of ik de inhoud ook mee kan (laten) verhuizen. 


Hallo Erwin,

ik heb geen back-up maar heb inmiddels de mails die ik moet/wil bewaren op een andere manier opgeslagen. 

Dus mocht het niet lukken met inhoud heb ik deze in ieder geval nog.

 

 


@HLinders Ik heb de aanvraag in het systeem gezet. Doorgaans is dit vrij snel gepiept. Mochten ze tegen een issue oplopen, gaan ze met jou bellen.

Als de mailbox succesvol is overgezet krijg je daar een SMS van. 


Is het gelukt?


Hallo Erwin,

Heb geen sms gehad dat de omzetting is gedaan, maar zag dat mijn mailadres inmiddels bij mijn eigen account vermeldt staat. Dus het is gelukt.

Danknje wel!

 


Oh, dan hebben ze daar een steekje laten vallen. Ik ben blij dat het verder wel gelukt is. Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden.