Skip to main content

Het mailaccount ( @onsbrabantnet.nl ) van mijn in Mei 2022 overleden vader blijft maar  actief.

Opzegging is gedaan en per mail bevestigd in November 2022.

Dit zou na 6 maanden niet meer functioneren. tot op heden ontvang ik hierop mail.

( heb destijds een forwarder geplaatst naar mijn eigen adres ).

 

Telefonisch geprobeerd dit met een collega van KPN helpdesk op te lossen ,goed gesprek,  geen oplossing.

Doorverbonden naar de helpdesk nabestaanden , die ging het even navragen, contact werd verbroken.

 

Nu via deze weg een poging het mailadres afgesloten te krijgen.

 

Hopende op een spoedige reactie,

 

 

Erik

Hallo @EHI , jammer om te lezen dat er zo'n lange nasleep is van e.e.a., nog gecondoleerd trouwens.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. de (vroegere) naw-gegevens van je vader in en het klantnummer waaronder je vader bekend stond bij KPN en het bedoelde mail-account, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Hallo,

onder  “Persoonlijke opmerkingen” binnen het profiel heb de gegevens van het betreffende mailadres en klantnummer toegevoegd.

 

Hoor het graag.


Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je vader, @EHI.

Ik snap dat je dit graag wilt afsluiten en dat je het e-mailadres dus wilt stoppen. Iets wat eigenlijk automatisch na 6 maanden had moeten gebeuren. Ik heb dit nu alsnog voor je in orde gemaakt. Je zult geen e-mails meer ontvangen op het e-mailadres dat je in jouw profiel hebt gezet.


Hartelijk dank.


Geen dank. :)


Reageer