Skip to main content

Ik heb een paar jaar geleden een mailadres *fictief*@kpnmail.nl aangemaakt en die als login mailadres gebruikt bij een andere dienst (PSN). Ik wil nu weer op PSN inloggen met dat adres, maar omdat ik dit vanaf een nieuw apparaat doe, moet ik eerst het mailadres verifieren. Ik ben in de tussentijd echter weggeweest bij KPN, maar ben nu weer terug. Maar nu staat dit mailadres niet meer in mijn KPN account, maar hij is ook niet beschikbaar. "van wie” is het mailadres nu dan? Is er een mogelijkheid dat ik er weer toegang tot krijg?

@Jasper van KPN 

Wel, dan mag de producent van de software waarschijnlijk nog wel wat “kleine bugs wegwerken". Bovendien moet waarschijnlijk een medewerker van de KPN het hele proces in werking zetten. Ook daar kan de oorzaak van dit probleem zitten.

Nee, dat alles automatisch verwerkt wordt zonder enige problemen gaat er bij mij niet in. Op dat punt blijven we van mening verschillen.


Je mag een andere mening hebben natuurlijk, maar je weet dat jouw mening in dit geval niet overeen komt met de realiteit 🙂


@Jasper van KPN 

Hier ben en blijf ik het niet mee eens. maar ik heb ook geen zin en energie om deze "discussie” voort te zetten.


Reageer