Skip to main content

Ik heb zelfde als hierboven ik wil een alias van KPN verhuizen naar mijn nieuwe klantnr bij kpn

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @skooij , dat zal een moderator voor je kunnen regelen, wacht zijn/haar reactie even af.

Zet al vast je klantnummer(s) in je profiel en het e-mailadres waar het om gaat.

 


Hoi @skooij, ik help je graag met het verplaatsen van het e-mailadres. Kan je voor mij je gegevens toevoegen aan je forumprofiel, zoals JanD hierboven ook tipt? Het gaan in ieder geval om het e-mailadres, de klantnummers, postcodes en huisnummers en naam waar de abonnementen op staan.

Laat je het weten wanneer je de gegevens hebt toegevoegd? Dan kijk ik er voor je naar :slight_smile:


Ik zal het vanavond gelijk even doen


Gegevens staan er


Hoi @skooij, dankjewel! Ik heb het e-mailadres zojuist voor je verplaatst naar het nieuwe klantnummer :slight_smile: Dat betekent dat je het zodadelijk ook kan zien in de nieuwe MijnKPN. 

Ik hoor graag of het allemaal is gelukt, en ook als je vragen hebt.


Vreemde is dat in mijn KPN alles nog als vanouds is abb en alles van tv enz. Nieuwe werkt gelukkig wel dus wellicht dat aanpassen nog moet gebeuren


Ik zie nog steeds oude abonnement in mijn kpn ? Hoe kan ik nu in mijn e-mail komen


@skooij Ik begrijp dat je alleen je oude abonnement ziet in MijnKPN. Bij het nieuwe abonnement hoort een nieuw klantnummer. Deze staat in de bevestiging van het nieuwe abonnement. Lukt het om je nieuwe abonnement toe te voegen, dus te koppelen aan jouw MijnKPN account? Dit kan je doen bij ‘Producten’, dat staat bovenin MijnKPN zo gauw je ingelogd bent. Vervolgens kan je kiezen voor ‘Product toevoegen’.

Laat je weten of dat lukt?


Gelukt zie mijn hussel abb nu. Maar e-mailadres m.kooij-gerritsen@ kpnmail.nl staat niet onder mailbox? Kan deze ook niet aanmaken geeft aan dat deze bezet is????


M'n bril gepoetst zie mailadres nu wel zou goed moeten zijn maar heb wachtwoord gewijzigd en dat duurt uurtje dus.... 


M'n bril gepoetst zie mailadres nu wel zou goed moeten zijn maar heb wachtwoord gewijzigd en dat duurt uurtje dus.... 

Hoezo "dat duurt een uurtje"?


@skooij Fijn dat het gelukt is en dat je nu ook jouw e-mailadres ziet staan. Als ik iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden.