Skip to main content

Goedenavond

Onder 1 emailaccount heb ik verschillende adressen hangen. 1 van die adressen (xxxx@xs4all.nl) wil ik onder een ander emailaccount hangen, ik heb het adres verwijderd bij het ene account maar als ik hem wil toevoegen bij het andere account geeft hij aan “emailadres xxxx@xs4all.nl is niet beschikbaar”

 

Gaat er tijd overheen of doe ik iets verkeerd. Bij Xs4all kon dit na een minuut of 30 (maximaal) maar nu al 2 uur verder en nog steeds niet. Wie kan me helpen?

@Acces4All 

Dan moet je vragen om de “reservering” te laten verwijderen van dat emailadres. Daarna kun je dan dit emailadres weer aanmaken onder dat nieuwe emailaccount. Dat verzoek kun je doen via de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Via dit forum:

Vul jouw profiel op dit forum volledig in en vermeld daar bij “Opmerkingen” van welk emailadres de "reservering” moet worden verwijderd. Als je dit gedaan hebt, plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan die reservering verwijderen. De vragen op dit forum worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.


@Acces4All

Dan moet je vragen om de “reservering” te laten verwijderen van dat emailadres. Daarna kun je dan dit emailadres weer aanmaken onder dat nieuwe emailaccount. Dat verzoek kun je doen via de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) of via dit forum.

Via dit forum:

Vul jouw profiel op dit forum volledig in en vermeld daar bij “Opmerkingen” van welk emailadres de "reservering” moet worden verwijderd. Als je dit gedaan hebt, plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan die reservering verwijderen. De vragen op dit forum worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.

Enorm bedankt. Ik heb mn profiel ongevuld en het verhaal bij “opmerkingen” neergezet. Ik moet nu dus wachten op een moderator? Begrijp ik je zo goed?

 

nogmaals mijn dank


Klopt! 


Dan wacht ik rustig af ;)


Ondertussen opgelost! 


@Acces4All 

Wat is er gedaan om het op te lossen ?


Oh excuus. Ik heb gebeld met KPN en deze hebben het geregeld voor me.